*Enköping 7 juli*

Sidekick

Trådstartare
Tjolahopp!

Några här som ska till Enköping AQHA show?
Och om, vilka klasser ska ni vara med i och vilka hästar ska ni ha med er? :bump:

Sv: *Enköping 7 juli*

Tjingo!

Jag hade tänkt att åka.... Iallafall med ettåringarna o visa i halter, om jag kan få någon att visa den ena åt mig!

Hade tänkt ta med Lina o rida hunter också samt haltra men det blir nog för många hästar att åka så långt med för en endagars enkelshow... :crazy:

Vet du om det finns nån uppstallning på plats? Har väl fjäskat in min hos nån i "närheten" annars :angel:

Tjingo!

Jag hade tänkt att åka.... Iallafall med ettåringarna o visa i halter, om jag kan få någon att visa den ena åt mig!

Hade tänkt ta med Lina o rida hunter också samt haltra men det blir nog för många hästar att åka så långt med för en endagars enkelshow... :crazy:

Vet du om det finns nån uppstallning på plats? Har väl fjäskat in min hos nån i "närheten" annars :angel:

Hej!

Va roligt! Tror tyvärr inte att de finns någon uppstallningsmöjlighet, men ring o kolla, de kanske kan göra ett undantag!
Kul om du lyckas pussla ihop det iallafall, vill jättegärna se dina ettåringar :d

Ja på nåt sätt får jag väl ihop det, iallafall med åringarna!

Synd att du ska envisas med att vara amateur då... annars kunde du visat den ena! :angel:

Tjingo!

Är det Bosse som ska ut på äventyr ?!:)

Jag har tänkt åka dit med Göran (Very Talented) och ställa honom i halter, så kanske jag tar med mig lilla Alva (Sierra Royal Rider) halter även för henne :)

Dålig uppslutning i Enköping verkar det som :smirk:

Jag har iallafall fått kompisen att ta Bosse i haltern, sjyrrans honom! :banana:

Uppslutningen är bättre än någonsin, hittills är 65 ekipage anmälda.
angående uppstallning så prata med dom som är ansvariga, för det finns stall i närheten som har boxar att hyra ut.
lycka till och hoppas ni får en trevlig dag!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Fyra av världens bästa hoppryttare, möts i en ny spännande show-klass där de ska tävla på varandras hästar under The Dutch Masters 2025.
Svar
0
· Visningar
380
Senast: Gunnar
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
603
Senast: Mli
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 603
Senast: Nepenthe
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I dag, onsdag, tar hästarna och publiken över Scandinavium i fem dagar framöver. Gothenburg Horse Show inleds med klasser för svenska...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg