Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tjingo!
Jag hade tänkt att åka.... Iallafall med ettåringarna o visa i halter, om jag kan få någon att visa den ena åt mig!
Hade tänkt ta med Lina o rida hunter också samt haltra men det blir nog för många hästar att åka så långt med för en endagars enkelshow...
Vet du om det finns nån uppstallning på plats? Har väl fjäskat in min hos nån i "närheten" annars
Tjingo!
Jag hade tänkt att åka.... Iallafall med ettåringarna o visa i halter, om jag kan få någon att visa den ena åt mig!
Hade tänkt ta med Lina o rida hunter också samt haltra men det blir nog för många hästar att åka så långt med för en endagars enkelshow...
Vet du om det finns nån uppstallning på plats? Har väl fjäskat in min hos nån i "närheten" annars
Ja på nåt sätt får jag väl ihop det, iallafall med åringarna!
Synd att du ska envisas med att vara amateur då... annars kunde du visat den ena!
Är det Bosse som ska ut på äventyr ?!
Haha jag är inte amateur
Bland annat ja.... Om han inte blir såld innan *hoppas* men det är väl ingen risk...
Hmm...nä men du är väl youth? ...och tänkte gå över till amateur sen?
Om inte har du ett jobb!
Ja, det har du rätt ui.. Så långt tänkte inte jag
Jag har tänkt åka dit med Göran (Very Talented) och ställa honom i halter, så kanske jag tar med mig lilla Alva (Sierra Royal Rider) halter även för henne
Hej!
Har du köpt Göran? Eller är du bekant med ägare?
Jag har köpt honom
Wow! Grattis! Var spekulant på honom förut