*Enköping 7 juli*

Sv: *Enköping 7 juli*

Vad roligt! :banana:

Då är det väl bara så att det inte är så många bukefolk just som ska åka.... ;) Eller så törs dom inte säga nåt!

Jag har fixat uppstallningen nu!

Var är det någonstans i Enköping? På ridklubben, antar jag? Vart kan man hitta info?

/Liam_ skulle gärna åka dit o titta :banana:

Finns på SQHA's hemsida!

Usch det var ingen höjdardag.... Min ena häst svimmade på morgonen och det var helt kaotiskt alltihop. Sent omsider kom vi till tävlingen några minuter innan klassens start o både jag o Walle (som visade Bosse) var helt slut o svetten bara dröp. Bosse mådde efter omständigheterna bra och som den absolut i psyket helt otroliga häst han är genomförde han klassen med bravur! Jag bara älskar den hästen!

Placeringarna var inte så bra dock, 2-a och 3-a men av 3 deltagare i klassen så var det ju inte så mkt att skryta med :rofl:

Denna dagen var jag dock glad att jag kom till start överhuvudtaget, det hade ICKE hänt om inte mina hästar varit så sanslöst underbart härligt förlåtande, "uppställande" och superbäst!!! :love:

Jag måste ha världens bästa ettåringar!!! :banana: :bow:

Tröstar mig med att jag iaf blev slagen av reserve champion :)

Läst allt om erat kaos på din blogg. Usch, de är så jobbigt när de blir så. Kul att hästarna skötte sig i vart fall!!!:D Grattis! De där attans reininghästarna borde hålla sig till sitt dvs spinna och stoppa osv istället för att härja riunt på halterbanan...;)

Hittade resultaten på sqhas sida... hade ju letat på fel ställe..:o

Var kan jag hitta din blogg Wrangler? är inte så bevandrad i blogg världen.

Vilken maraton dag det blev! från 08,00-21,30. trots den långa dagen verkade folk ha tålamod, många tackade och önskade en ny tävling nästa år. ser ut att bli så, och då blir den den 5 juli
Önskar att det fanns fler som vill arrangera endagars tävlingar så att det slipper bli en så lång dag för alla inblandade.
Hoppas ni hade lika trevligt som vi!
Mvh Luxus

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Fyra av världens bästa hoppryttare, möts i en ny spännande show-klass där de ska tävla på varandras hästar under The Dutch Masters 2025.
Svar
0
· Visningar
380
Senast: Gunnar
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
603
Senast: Mli
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 603
Senast: Nepenthe
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I dag, onsdag, tar hästarna och publiken över Scandinavium i fem dagar framöver. Gothenburg Horse Show inleds med klasser för svenska...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg