Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
tack för svaret
Nu kommer jag med mina "problem" igen !
Det är så att min herre har fått extrema skav av sina boots och han kan inte ha andra än gummi för det är bara skit kvar av dom efter 1 vecka , så till frågan har ni något tips om hur man kanske kan sy fast någonting högst upp på bootsen så att dom inte skaver/ bränner honom för dom är i rätt storlek osv ! Typ något stöt dämpande , skumgummi eller så !
selar . se under fliken benskydd - senskydd finns fårskinnsfodrade gummiboots
(om det är ok att skriva så?)
Hage eller ridning? Jag hade en period pga fult broddtramp boots... Lindade några varv wetflex runt karleden värre i hagen!Nu kommer jag med mina "problem" igen !
Det är så att min herre har fått extrema skav av sina boots och han kan inte ha andra än gummi för det är bara skit kvar av dom efter 1 vecka , så till frågan har ni något tips om hur man kanske kan sy fast någonting högst upp på bootsen så att dom inte skaver/ bränner honom för dom är i rätt storlek osv ! Typ något stöt dämpande , skumgummi eller så !
Det stora man ser från vägen brevid Granby. Vänster sida om du kommer från träningscampen.
Hage eller ridning? Jag hade en period pga fult broddtramp boots... Lindade några varv wetflex runt karleden värre i hagen!
Torsholma har jag stått uppstallad på med min röde! Var håller du hus?
Ja det var det analys pappret jag fick med av bonden. Ja vill ju inte att hon ska få för mycket energi heller så hon blir galen. Inte så kul när man ska börja rida senare längre fram. I går upptäckte ja en annan sak på henne och det är det att det droppar blod ur hennes slida ibland. Kan det ha med brunsten att göra tro eller är det något annat farligt. ? Någon som vet? Hon har fått 4 föl som jag vet.
på en liten gård typ där, ingen känd anläggning.
Torsholma är för himla najs för hästarna verkar det som!
På Söderby, det är ju också där i krokarna.
åh så roligt! För L?
ska bort ikv annars hade jag nästan kommit å tjuvkikat