Engelska fullblodsttråden 9

Sv: Engelska fullblodsttråden 9

Du får gärna komma iaf Rebecca! Det finns gott om andra mular att pussa på :)
Annars får du hålla dig till nästa år, då ska det förhoppningsvis finnas två små fölis mular att pussa på!

Tråkigt att du känner så om A. Det ska ju vara roligt med häst. Håller tummar och tår att det snabbt blir bra i stallet.

Och koooooom tilbaaaaakaaaa. Du e saaaaaaaknaaaaad!

Kl

Själv sitter jag och funderar på stall. Tara står för tillfället hos Trix och har det kanon där. Enda nackdelen e att det e så långt till henne:cry: Så jag måste flytta Tara närmare...

Jag vet inte riktigt vad han gjort, men han är sjukt tjock i vänster fram, antagligen är det senan. Får se vad vet säger i morgon. :(

Men gud. Här var det ingen rolig stämning. :( Jag håller tummarna för allihopa.

Jag vet inte riktigt vad han gjort, men han är sjukt tjock i vänster fram, antagligen är det senan. Får se vad vet säger i morgon. :(

Men en sena är ju oftast inget problem att rehab när de är yngre, om den då inte är av sas

Bjuder på lite bilder på Märta :)

Dräktig på dygn 289 idag o full fart i hagen ;)

MVI_0402-Copy_2012422194722.jpg

MVI_0402-Copy_2012422194753.jpg

MVI_0402-Copy_2012422194948.jpg

Min racea som en tok dagligen flera gånger runt 300 dagar. Vid 320 ungefär drog hon sånna repor i hagen att de trodde fölungen skulle flyga ut av farten ;)

Vi är lite längre än er, en vecka över tiden!
120423-161_199727934.jpg

Hon är också fin! Men hon har inte samma överlinje som Märta som är ett skolboksexempel på en märr ska se ut i mina ögon.
Men det inte rättvist att jämföra dem för de är ju helt olika typer av häst.

Jag tog faktiskt bara bilden för hon står så otroligt fult. Och magen verkligen är gigantisk.

Min är mest bara väldigt söt med utrycksfulla ögon :love: Sen får pappa står för den goda exteriören ;)

Liknande trådar

I
Avel Japp, nu är det bestämt att Iza ska betäckas i år igen efter mkt funderande. Hon betäcktes fyra gånger förra året(Okeanos) utan...
Svar
4
· Visningar
1 323
Senast: izadora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka