eng. fullblod- spårning

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Bellan
  • Startdatum Startdatum
Sv: eng. fullblod- spårning

Har du kontaktat SHV dom brukar ha bra koll på hästar som farit illa. Jag menar hon har ju farit runt bland väldigt många olika ägare på en kort tid. Kanske dom vet något om henne eller känner igen henne på korten ? Det kan ju vara värt ett besök.

Hälsningar Helen

Det är inte lätt att se på bilderna riktigt hur hon ser ut. Men jag skulle kunna tänka mig att hon är korsning mellan varmblod (travare) och fullblod. En tyvärr ganska vanlig korsning hos hästhandlare.

Mitt råd till dig är att du tar ett bra kort från sidan på hästen innan di skickar in till Tidningen Ridsport.

Hälsningar Helen

Liknande trådar

Hästvård Tänkte höra om ni har några kloka råd. Shettisen vi lånar fick kolik i går. Var rätt dålig när veterinären kom men svarade bra på...
Svar
2
· Visningar
586
Senast: Kristall10
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 214
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 807
Senast: Lavinia
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 765

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Utbilda själv
  • Hingstvalsfunderingar 2025
  • Ridskoleryttare