En vårdag i parken..

Reykur

Trådstartare
..är full av spännande saker för en liten Devon som upptäcker den stora världen!

Buskar att krypa i, löven prasslar så skojigt!
bilder1247.jpg

bilder1267.jpg

Lekplats för människobarn? PYTTSAN! En rexplats är vad det är!
Karusell
bilder1249.jpg

Gungbräda
bilder1262.jpg

bilder1269.jpg

En liten stuga att undersöka
bilder1250.jpg

Finns ett par spännande varelser att tjuvkika på. Riktigt riktigt små människor!
bilder1251.jpg

bilder1253.jpg

Senast ändrad:
Sv: En vårdag i parken..

Roliga klätterställningar, Överallt! :D
bilder1270.jpg

bilder1271.jpg

bilder1272.jpg

På vägen hem stötte vi på detta underliga vita! Kallt och otäckt, men Devon som jag är var jag tvungen att undersöka ändå.
bilder1280.jpg

Detta fick jag inte gå för nära sa matte, jag kunde visst drutta i!
bilder1281.jpg

bilder1283.jpg

Lite bergsbestigning
bilder1285.jpg

Och sedan var det dax att gå hem!

Nog är han duktig och modig, andra gången ute i stora världen? :D :love:

Senast ändrad:

Härliga bilder! :) Man ser verkligen hur nyfiken han är....

Heder åt er alla som låter kissarna komma ut i vårsolen, få upptäcka, lukta, krafsa, klättra!

Vilka härliga bilder!!

Men vad mkt vår ni fått, här är det fortfarande lerigt, så jag håller mig på gångvägarna än så länge :)

Ja det är verkligen härligt och vårigt!
Men, vi´har lömsk lera på vissa platser, den gömmer sig under gräset :mad:
Jag halkade omkull :o

Men, vilken elak lera!! Våran syns ju iallafall :D

Gick inte lilleman följa med förresten?

Lillskrutten är inte modig nog för den stora världen än, han bara piper och klättrar upp för mitt ben och innanför min tröja ;)

Han va riktigt modig måste jag säga, sötnosen!

Molle som är stora karln bara sitter på samma ställe och ser förskräckt ut, och gräs vill man iiinte gå på. Men sist pratade han iaf med fåglarna medans han satt i famnen på Daniel. :D

Molle blir då aldrig någon utekatt, så feg som han är.
När han va ute själv(utan sele) förstagången sluta han under en ramp och vi fick tvinga fram han. :crazy: :smirk:

Mysiga bilder! Han ser ut att ha riktigt kul.
Fast vår kan man ju knappast kalla det ni har. ;)

17 grader i skuggan, tussilago och fjärilar kallar i alla fall jag vår :D

Vad mysigt!! Funderar på att köpa sele till Yoga också, så hon kan få gå ut. Tyvärr ingen sån där rolig park eftersom jag bor mitt i stan, men en bakgård i alla fall. Ska bara hitta ett sele som passar damen.

Han såg vekrligen ut att ha det härligt!!

Ser supermysigt ut! Jag var också ute i parken med min lilla tjej igår, ska kanske också visa lite bilder för jag var också duktig och tog med kameran för en gångs skull.

Men det här med lekparker... :o Jag gick också en sväng genom lekparken med henne, och även om katten självklart inte går och bajsar eller så där så tänker jag alltid lite på ifall det är dumt om något stackars barn är jätteallergiskt och kanske blir sjuk på grund av mig. Visserligen så finns det väl kanske utekatter som går där, men man kanske ska tänka lite på det och försöka undvika lekparkerna. Ja, jag tänkte bara för hänsyns skull. :idea:

/Erica

Det har jag faktiskt inte tänkt på!
Iofs tror jag att utekatterna i området framkallar mer allergi än min lille lckehårande plutt. Men, det kan ju faktiskt vara någon som tar illa upp..

Ja det är sant. Många hundar rastas på området, och det finns nog utekatter där.
Men någon kan ju ta illa upp ändå kanske, man vet ju aldrig med folk ;)

Så är det alltid, man får försöka se över det. Man kommer alltid att göra fel i nåns ögon. Jämt.

Precis.. Rustie hade hemskt kul i lekparken, så så länge den inte är full i barn när vi är ut får han nog kika lite där även i fortsättningen

Liknande trådar

• Låst
Tjatter DET GÅR FORTFARANDE ATT ANMÄLA SIG FÖR DE SOM ÄR SUGNA! The story: Harald och hans vänner bor på en gård i landet Långt Långt...
46 47 48
Svar
958
· Visningar
43 864
Senast: LindgrenV
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
12 354
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år Nu när alla andra har sina "egna" trådar, kan väl vi också ha en? Vore kul att höra lite om hur det går för alla, hur vardagen ser ut...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
10 960
Senast: Freyja_bus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar