En ungkarls liv (marsvin)

Stollan

Trådstartare
En ungkarls liv går ut på att sova halva dagarna :angel:
Sitta och titta på tv eller spela/surfa hela natten :cool:
Däremellan gäller det att snygga till sig för att kunna springa efter flickor :D
Det är härligt att vara ungkarl tycker Milou :banana: :banana: :banana:

Milou tackar :cool:
Och längre päls kommer han att få då han skall hållas i päls för utställning :D

Milou hälsar att du kan skicka snyggingarna till honom med en gång :D
Själv har han en snygging med bara ett galler emellan så han kan sniffa och putsa om hon tar honom på nåder men han tycker att det inte är helt rättvist för den fjällan har redan en snygg pöjk hos sig :angel:

Och här finns det två damer alldeles lediga, varav en brunstar! :D Dock är de "fel" ras, men man tager vad man haver! Den ena får han dock hålla sig ifrån, hon är för gammal för att få bebisar. :D

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 202
Senast: Enya
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 080
  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 108
Senast: Rie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 153

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka