En underbar tur!

Sv: En underbar tur!

Svårt att se för bilderna var så pyttesmå. Men alltid trevligt med parkörning!
Var är detta o vem är tränaren?

tränaren är jan olofsson och hans häst är då matiz som han tävlar med och min egnen heter zigge och han är efter saigon.

ta bort th_ i bildadressen så får du upp bilden i stort format! :idea:

Ser fint ut! :)
Har dock noll koll på parkörning och lite, lite på enbetskörning så jag vill inte ge några direkta kommentarer!:D

FIIIIIINAAAAAAAA :love: :love: :love:

får man fråga varför ni inte kör med bakselar???
Är ingen expert själv, håller på att få ihop mina två minisar i par men jag har ju bakselar, så blev lite konfunderad. Det kanske inte är nödvändigt eller? Har hört att det åtminstone underlättar litegrann :bow:

Antagligen för att dom har broms på maratonvagnen, så då behöver dom inte bakselar.

Kan inte heller något om parkörning och begränsat om enbet.

Gulligt att man ser hur spännande (och kanske lite konstigt?) han tycker att det är att få stå så nära en annan häst. Speciellt på det två första bilder, vid anspänning antar jag. Det måste ju vara en lite udda situation för hästen första gångerna, att sitta fast i en annan häst... Annars ser han ju ut att jobba på jättebra på sista bilden.

Fina hästar!

anledningen till att vi inte hade bakselar va just att vi hade broms både fram och bak på vagnen, precis som Ryver sa;)

ja konstigt kan ni skriva opp att han tyckte de va... ha ha men han fann sig snabbt i läget och jobbade på fint..

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 371
Senast: alazzi
·
Gnägg Det visade sig att hästen jag köpte, som hade fina, nyrakade ben när jag var och tittade på henne, har värsta hårväxten på benen! :eek...
2
Svar
20
· Visningar
2 763
Senast: Sockerbit
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 381
Senast: Magiana
·
Hästvård Hej på er! Min häst har ådragit sig en broddspark på hasen, resulterade i ett fånigt litet sår och cirka en grads hälta i trav...
Svar
6
· Visningar
2 701
Senast: kryddelydd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix