Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Med tanke på ditt tidigare X och andra problem så borde dom kolla dig för säkerhets skull.Usch lil-sis, jag känner verkligen med dig. Kan bara föreställa mig hur frustrerande det måste vara att inte få komma in. Kanske får du ett annat bemötande om du ringer imorgon när det är vardag och det är full bemanning, för jag antar att det inte är det nu när det är helg. Men jag vet inte...
Jag kommer fortsätta smyga i kulisserna och glädjas och, tyvärr, kanske bli besvikna med er.
För vår del kommer vi nog sätta igång med det producerande nuppandet. I slutet på detta åe/början på nästa.
ckerMed tanke på ditt tidigare X och andra problem så borde dom kolla dig för säkerhets skull.
Tur att du var så envis sist. Annars hade det kunnat sluta riktigt illa då.
He he heJag tycker också de borde ta in henne för säkerhetsskull. Synd att det inte är vi som jobbar där
Inte bra alls@Mois : Inte troligt med tanke på bemötandet sist.
Nå nu blöder jag igen och det betyder att frekvensen ökat så det lär väl vara tomt i livmodern på det bokade VULet på måndag.