Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De hänvisade oss till att gärna kontakta dem via 1177, där kanske du kan nå dem lättare!
Kontakta mig finns för mig, det tänker jag är för mer allmänna frågor!
Såhär ser det ut för mig! Visa bifogad fil 29105
Jag är på ruvardag 11 nu och detta försök har också misslyckats. I helgen kände jag mig verkligen gravid så på dag 6, i måndags, testade jag på eftermiddagen och fick ett jättefint positivt test. Aldrig varit så lycklig. Tisdagen gav också ett fint plus. I onsdags tog jag ett digitalt som visade gravid 1-2 veckor. Igår eftermiddag var testet nästan helt negativt. Och imorse visade det digitala testet inte gravid. Jag har inte fått mens än men både lutinus och progynon kanske stoppar det. Jag är helt förkrossad, nere i ett riktigt djupt hål. Hemma från jobbet. Jag hann verkligen glädjas. Och det hade jag inte velat ta ifrån oss. Hade vi inte tjuvtestat tidigt så hade jag fortfarande trott att jag aldrig någonsin skulle få se ett plus. Vi har två kvar i frysen men eftersom vi inte har råd att använda dom är det väl dags att försöka få våra landstingsförsök...
Ja man betalar först för behandling och äggplock osv samt en färsk insättning, det kostar 32.000 där vi går. Sedan kostar varje fryst 15.000 kr styck. Så just nu är vi uppe i 62.000 kr plus resor, medicin, ägglossningstest etc.Beklagar verkligen... *kramar*
Jag har inte velat ta några test innan det officiellt ska göras, just för att inte hinna få några falska förhoppningar, mer än att man såklart alltid hoppas på det bästa.
Hos landstinget räknas ju alla insättningar som en behandling ger upphov till, till _ett_ försök, men så är det inte privat alltså? Betalar man behandling för sig och insättningar för sig?
Usch så tråkigt. BeklagarJag är på ruvardag 11 nu och detta försök har också misslyckats. I helgen kände jag mig verkligen gravid så på dag 6, i måndags, testade jag på eftermiddagen och fick ett jättefint positivt test. Aldrig varit så lycklig. Tisdagen gav också ett fint plus. I onsdags tog jag ett digitalt som visade gravid 1-2 veckor. Igår eftermiddag var testet nästan helt negativt. Och imorse visade det digitala testet inte gravid. Jag har inte fått mens än men både lutinus och progynon kanske stoppar det. Jag är helt förkrossad, nere i ett riktigt djupt hål. Hemma från jobbet. Jag hann verkligen glädjas. Och det hade jag inte velat ta ifrån oss. Hade vi inte tjuvtestat tidigt så hade jag fortfarande trott att jag aldrig någonsin skulle få se ett plus. Vi har två kvar i frysen men eftersom vi inte har råd att använda dom är det väl dags att försöka få våra landstingsförsök...
BeklagarJag är på ruvardag 11 nu och detta försök har också misslyckats. I helgen kände jag mig verkligen gravid så på dag 6, i måndags, testade jag på eftermiddagen och fick ett jättefint positivt test. Aldrig varit så lycklig. Tisdagen gav också ett fint plus. I onsdags tog jag ett digitalt som visade gravid 1-2 veckor. Igår eftermiddag var testet nästan helt negativt. Och imorse visade det digitala testet inte gravid. Jag har inte fått mens än men både lutinus och progynon kanske stoppar det. Jag är helt förkrossad, nere i ett riktigt djupt hål. Hemma från jobbet. Jag hann verkligen glädjas. Och det hade jag inte velat ta ifrån oss. Hade vi inte tjuvtestat tidigt så hade jag fortfarande trott att jag aldrig någonsin skulle få se ett plus. Vi har två kvar i frysen men eftersom vi inte har råd att använda dom är det väl dags att försöka få våra landstingsförsök...
Jag tycker så illa om de här dagarna precis innan bim. Hur mycket jag än försöker att inte hoppas så märker jag ju att jag gör det ändå. Varje månad inbillar jag mig något symtom som känns annorlunda än vanligt och som skulle vara tecken på graviditet. Den här cykeln har jag inte känt nåt ovanligt (tvärtom, mitt PMS-humör kom på pricken på dagen som vanligt) och då tänker jag tvärtom att just därför är jag kanske gravid denna gång... Suck! Försöker verka lugn och inte inge mina förhoppningar till sambon, han blir mer besviken och är dessutom oroligt lagd så det blir lugnast för oss båda.
Det värsta är att inte veta tycker jag. När och om det kommer ta sig. Inte att det inte tog sig just den här gången.
Nu skulle jag ju vilja ha koll på hur den brukar kännas, misstänker att man måste ha koll på det för att kunna jämföra. Trots det googlade jag lite men hittade inget tydligt om hur det ska kännas. Mest hur den känns i slutet på en grabiditet.När vi försökte med vår nr 2 så tyckte jag också att något av det jobbigaste var att inte veta. Lärde mig dock hur livmodertappen kändes och när jag väl blev gravid och gick o väntade på bim så gav den det allra tydligaste tecknet. Nu minns jag inte exakt hur det skulle/inte skulle kännas men Google är säkert hjälpsam med det. Bara ett tips.