Men, åh så tråkigt! Beklagar
Tack! Men det känns skönt att få det bekräftat, då kan vi bryta ihop och gå vidare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men, åh så tråkigt! Beklagar
heart Beklagar!Konstaterat MA. Fostret dött runt vecka 5. Fått cytotec.
BeklagarKonstaterat MA. Fostret dött runt vecka 5. Fått cytotec.
Loggade in på 1177 och såg att det fanns en tid bokad för första besök för ivf. 21 maj ska vi dit. Hjälp! Nu börjar det närma sig!
Tack alla!
Det känns faktiskt ganska okej nu. Det jobbigaste är att det blivande storasyskonet är otroligt ledsen.
Tyvärr hade jag fått en infektion också, ringde gyn och meddelade.
Tack alla!
Det känns faktiskt ganska okej nu. Det jobbigaste är att det blivande storasyskonet är otroligt ledsen.
Tyvärr hade jag fått en infektion också, ringde gyn och meddelade.
Igår kläckte en av mina favoritkollegor ur sig att han väntar tillökning i höst, en annan kollega ska ha när som helst och går runt här med magen i vädret (). Så det känns som att det blir massor av bebis-/förlossnings-/graviditetsprat på jobbet mest hela tiden just nu. Samtidigt lyser min mens med sin frånvaro (pga hormonbehandlingen troligtvis, är inte gravid ) och det känns blöh att gå och vänta på den bara för att få sätta igång med nästa cykel hormoner. Nu ska dosen dubblas eftersom den enkla dosen varken verkade göra till eller från för ägglossningen. Woho!
Jag har i alla fall bokat in en tid för att göra en (kosmetisk-)tatuering! Har velat göra en sedan i sommras med har dragit mig lite för det eftersom man inte får vara gravid (och jag inte får tummen ur), men det verkar jag ju ändå inte bli så nu kör jag
Slår till och ska prova ut en hoppsadel också, efter år av velande. Jag som vågar hoppa typ nedgrävda bommar i marken som icke-gravid Så nu ska här tas tillvara på tiden som barnlös!
Jag håller tummarna för att du får gå hela vägen denna gång Välkommen till vintertråden när du är redo. Vi är flera där som gått igenom missfall. Tyvärr, men då kan vi iaf stötta varandraJag har tagit ett positivt gravtest nu på morgonen. Vågar dock inte hoppas för mycket. Två missfall, vad säger att det här kommer att fungera?
I fredags kom min bästa vän och hennes lilla 6mån son hem till mig och hon berättade att hon var gravid. Hon hade dåligt samvete för att hon vet att vi försöker och har fått missfall, men för henne räckte en gång oskyddat denna gången. Självklart blev jag glad för hennes skull och hennes oro över mig gjorde mig lite rörd . Vore underbart att få gå igenom detta tillsammans med en nära vän. Men jag kommer gå runt och vara rädd för att hitta blod i trosorna. Försöker hålla lite band på känslorna ett tag och inte hoppas för mycket.
Jag håller tummarna för att du får gå hela vägen denna gång up: Välkommen till vintertråden när du är redo. Vi är flera där som gått igenom missfall. Tyvärr, men då kan vi iaf stötta varandra
Jag anar att jag kommer få hoppa in här igen. Har haft ljusrosa flytningar hela dagen och börjar nu få färskt blod samt smärta.
Letar upp listan när jag sitter vid datorn sen.