Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller tummarna att det inte är ett MF.Enligt senaste mensen är jag i v 7+4. Rosa/ljust röd flytning efter att ha varit på toa. Ingen smärta. Precis som senaste missfallet.
Uppdaterar listan, mensen kom som vanligt även denna gång.
- Latsigini - MF 11/1 så har ej koll på ÄL ännu. Inga barn sedan tidigare
- tussilagon- ÄL CA 15/2, första BIM blir i april...
- Nejlica, första barnet
- underensten- ÄL 22/4, BIM 7/5. Försökt sen Oktober -17. MF 1/2 + 7/4. Inga barn.
- KarinStarfighter, Äl ca 11 maj BIM ca 25 maj. 16:e försöket. Inga barn.
- Ackio - Ingen ÄL bekräftad än, barn sen tidigare, utomkveds 2012
- Rouise - ingen koll på ÄL ännu, inga barn sedan tidigare.
- Kluven - slutade använda skydd i augusti-17(hormonella skydd långt tidigare), ÄL troligtvis kring 4/3, BIM 18/3, inga barn sedan tidigare.
- Lickety - Äl 8/3, BIM 22/3, första försöketinleddes förra veckan, inga barn sedan tidigare.
- kmt - ÄL enligt tidigare cykelmönster 17/4, BIM 1/5, försökt sen vinter/ vår 2017, inga barn sedan tidigare.
-Klura - BIM 13/4 - ägglossning ??? Första försöket, har nog inte lyckats träffa ägglossning
- Hedblomster - ÄL 2/5, BIM 17/5. Försökt sen mars -17, inga barn. X i maj -17.
- Zvinto - ÄL ca 2/5, BIM runt 17/5. Försökt sen jan -17, andra barnet
- Klura - ÄL ca 8/5. BIM ca 22/5. Andra försöket, inga barn.
-Ingela_S - ÄL ca 13/5, BIM ca 27/5. Försökt sen nov -16. Inga barn sen tidigare.
Nu kom det färskt blod. Ingen smärta än.
Tråkigt... inget nytt från er klinik?
Kram!Fortsätter uppdatera. Kommer fortfarande färskt blod. Ingen smärta. Däremot börjar blodet lukta illa, nästan lite svavel.
Tråkigt!Fortsätter uppdatera. Kommer fortfarande färskt blod. Ingen smärta. Däremot börjar blodet lukta illa, nästan lite svavel.
Nej, jag tänkte ringa i nästa vecka och fråga. Då har det gått två månader och de sa sist att vi skulle få tid till första besök inom vårdgarantin, dvs tre månader.
Har ni fått någon bestämd tid för ert första besök?
Fortsätter blöda utan smärta. Har däremot fått feber nu.
Ring så du får en kontroll eftersom du fått feber! Kan tyda på en infektion.Fortsätter blöda utan smärta. Har däremot fått feber nu.
Gå till läkare. Blodet luktar och du har feber. Det låter infekterat.Fortsätter blöda utan smärta. Har däremot fått feber nu.
Fy vad tråkigt . Mitt senaste missfall hade jag ingen smärta heller.
Låter som det är dags att kontakta vården om du fått feber!
Ring så du får en kontroll eftersom du fått feber! Kan tyda på en infektion.
Gå till läkare. Blodet luktar och du har feber. Det låter infekterat.
Usch så tråkigt. Beklagar!Konstaterat MA. Fostret dött runt vecka 5. Fått cytotec.
Konstaterat MA. Fostret dött runt vecka 5. Fått cytotec.