Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill rida. Men först måste jag få flocken att fungera ihop med nya fölet. Jag har enorm ridabstinens, har inte ridit på en vecka.
Om man nu får fortsätta diskussionen där den var, så brukar jag gå terrängbanan före dressyren på endagars. Kanske emellan också, beroende på hur tidsschemat ser ut.
/Lady_S
Har fått lite resfeber. Det är ju länge sedan man åkte i väg så här tonårsaktigt. Och nu ska jag till @Wilisia och Chefen och det förpliktigar ju :O .
Började fundera på packlistan nu ikväll och vad tror ni att jag kommer att glömma? (ska vara typ "working student" tillsammans med Lassehästen i FT-Land = Skåne)
Startar en ny tråd då eftersom den andra var full... Tänkte lämna det upp till veteranerna i FT-forumet men efter över en timme gav jag upp. Vi kan inte vara utan en snackistråd så länge! Lite skandal.
Jag brukar inte ha så tidiga starttider, och har jag det så åker jag ner dagen före. Har jag tidig starttid så brukar det å andra sidan vara många som ska rida efter mig och då hinner jag gå banan i lugn och ro efter hoppningen.FÖRE dressyren? Hur tidigt måste man gå upp då? Brukar redan behöva kliva upp senast 05 när man ska på tävling. Jag går hellre och lägger mig då än stiger upp.
Oj, det var en fasligt lång tid.
Vem, vem, vem????Nu är vi på Irland och provar hästar till en kompis. Tur att jag har fått prova massor med ponnysar! Sen plötsligt när vi är på ett ställe, så berättar människan om en svensk som vill köpa en häst som står i ena hagen men som råkade få några skrapsår. En bukefalist till och med. Jag lovar att inte hänga ut henne
Äsch. Det får den personen avslöja självVem, vem, vem????
Lite tråkigt ändå. Jag och Max som har tränat på det tycker dock det är lite tråkigt att du rider lördag när vi rider söndag. Men när terrängbanan är en mil bort hinner jag väl inte prata med någon ändå...Ser ut att bli en schysst nivå på banorna i Hermanstorp enligt banskisserna iallafall! Alternativ på den där hemska graven i * klass @Wilisia så nu slipper du hoppa den som en sunken road
Lite tråkigt ändå. Jag och Max som har tränat på det tycker dock det är lite tråkigt att du rider lördag när vi rider söndag. Men när terrängbanan är en mil bort hinner jag väl inte prata med någon ändå...