Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nope, tror inte jag har treanJag har blivit helt KÄR i den svenska Supernannyn på trean! "Det är aldrig barnens fel när det inte fungerar", alltså, bara det!
Någon mer som tittar? Vad tycker ni?
Från Åland, ja! Det avsnitt där hon frågade pappan om han var nöjd med arbetsfördelningen på morgnarna. Han gjorde 0% och mamman 100%. Pappan svarade, ja, jag är så morgontrött så jag tycker det är bra.Jag har sett ett avsnitt tror jag, det från Åland(?) Tycker hon verkar sympatisk.
Du kan kolla via nätet, Viafree, och det är gratis.Nope, tror inte jag har trean
Lite nyfiken blir man ju jag har inte kikat på treans hemsida, vet att jag inte kunnat se TV4 på nätet trots att jag faktiskt har det i TVn. (Det har faktiskt stört mig eftersom jag praktiskt taget aldrig sätter på TVn. Och jag skulle väldigt gärna vilja se Malin Baryards barnprogram om pappor som lär sig rida (fniss).)Du kan kolla via nätet, Viafree, och det är gratis.
Supernannyn är doktor i pedagogik, och kan helt klart vara något för dig.
Lite nyfiken blir man ju jag har inte kikat på treans hemsida, vet att jag inte kunnat se TV4 på nätet trots att jag faktiskt har det i TVn. (Det har faktiskt stört mig eftersom jag praktiskt taget aldrig sätter på TVn. Och jag skulle väldigt gärna vilja se Malin Baryards barnprogram om pappor som lär sig rida (fniss).)
Joo, men om man ska se det på TV så måste man komma ihåg tiden och dessutom vara hemma just då, och så måste TVn vara ledig liksom (inte pågå dataspel på den). Så står man inför dilemmat om man ska jumpa eller rida eller se på TV eller äta middag eller springa och fånga Pokemon med sjuåringen i skogen, och se på TV åker alltid dit på det valet. Men om man tittar på SVT-play så väljer man en tid som man inte har lust med något annat! (typ regnig kväll klockan 22 om man har lust att läsa.)TV4Play är värdelöst så se det på TV istället. Övriga TV-hus har klart bättre Playtjänster, både Viaplay och Viafree (TV3, TV6 osv) samt Dplay (Kanal 5, Kanal 9 osv) är riktigt trevliga.
Viaplay är betaltjänst men Viafree är just fritt. (Har ni Viasat-abonnemang ingår Viaplay )
Joo, men om man ska se det på TV så måste man komma ihåg tiden och dessutom vara hemma just då, och så måste TVn vara ledig liksom (inte pågå dataspel på den). Så står man inför dilemmat om man ska jumpa eller rida eller se på TV eller äta middag eller springa och fånga Pokemon med sjuåringen i skogen, och se på TV åker alltid dit på det valet. Men om man tittar på SVT-play så väljer man en tid som man inte har lust med något annat! (typ regnig kväll klockan 22 om man har lust att läsa.)
Så jag önskar fyran hade ngt sådant. Om trean har det så perfekt, vem vet hästprogrammet kanske går där (det var fyran eller trean)
Ingen aning faktiskt, ngt slags box har vi. Men inte TV3 så det ger inte så mycket effekt tror jag.Har ni inte en inspelningsbar box? Vi ser endast sport live. Allt annat spelas in så vi slipper titta på massa reklam. Mycket smidigt och kan varmt rekommenderas (Vi såg första avsnittet i söndags )
Det är för övrigt TV3 som spelar in programmet du syftar på så det är mycket möjligt att det kommer finnas på Viafree.
Ingen aning faktiskt, ngt slags box har vi. Men inte TV3 så det ger inte så mycket effekt tror jag.
Jag får satsa på Viafree, ännu fanns inte programmet där på sökning. Men med lite tur så kommer det väl!
Supernannyn finns ju uppenbarligen och jag ska kanske kika redan ikväll
Om pappan i avsnitt tänkte jag att om det är så hotfull mot barnen när kamerorna är på, hur är han då när tv inte är där?
Men den delen tror jag att nannyn klargjorde exemplariskt för honom.