En svanslös liten parvel.....

Sv: En svanslös liten parvel.....

Jo da, det ar sadar...;)
Han ar fortfarande skygg, det gar tex inte att ga emot honom, narmar du dig springer han ivag (inte i panik assa men han gar undan direkt), man kan bara klappa honom pa hans villkor, sitter man i soffan sa kommer han garna och myser, fast det gar som sagt bara att ens komma nara nar han vill.

Fast nar han val vill gosa da gosas det ordentligt :D
Han har ocksa kommit pa att man kan folja med mig till sovrummet nar jag gar o lagger mig och da kan man om man har lite tur fa stanna i sangen tills min pv kommer in :D

Han vaxer sa det knakar och ser mer o mer ut som var andra aldre tabby kise. Har det inte varit for svansen, eller i brist pa kanske jag ska saga ;), sa hade det varit svart att skilja dem at ibland.

Jag har nya bilder pa dem i Bondkattstraden! :laugh:

Liknande trådar

Övr. Katt För 2,5 år sen hämtade jag hem 2 kattungar ca 6 veckor gamla, ur en snödriva i en snöstorm hos en kvinna på landet. Dom fick inte komma...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 443
Senast: Asko
·
Övr. Katt Tjo :) Vi tog över en katt som nu har bott hos oss i snart en tre veckor. Farfars katt, men då farfar blev sjuk så var katten lamnad...
Svar
1
· Visningar
1 271
Senast: Popcorn
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 672
Senast: Fille
·
S
Katthälsa Nu finns inte min lilla vackra oriental bebis längre, han hann gå bort på min kudde, medans jag gick för att hämta hans mat, som jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
9 256
Senast: bengeten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka