En strandad val

Sv: En strandad val

gahhh, vad söt! en liten jämt-råtta!:love:

Tror du det blir 8 st, eller ska bi betta om det också?:D

Har ingen aning om hur många det blir, även om ul:et sa minst 8, så kan ju några ha avlidit och reabsorberats :crazy: Men ett antal till lär ju komma om man ska gissa efter magstorleken :cool:

Oh vad spännande!! Plötsligt blev det jätteviktigt att sitta vid datorn och låtsas som om jag skriver en uppsats om barns påverkan av TV våld.............
Fortsätt bildbomba!!

inte så snabb idag!:o

Tycker dock att valen kunde väntat till på fredag, jag har för mycket att göra för att sitta här eg...:devil:

Har det hänt något?

Det här är ju som att vara med i en reality show!:)

Vad sööta dina hundar är (första bilden).
En jämthund kanske man skulle satsa på...? (Går i hundtankar...)

En fin hane kom för en liten stund sedan

Hane1_1.jpg

Hane1_2.jpg

Hane1_3.jpg

Kraftig och fin även han :love:

HjÄlp !?!

Ngn som vet när man tävlar b-ponny är det året när man fyller 14 som man inte får hopptävla lokalt/regionalt. eller är det datumet man fyller 14år man inte får tävla???:confused: jag undrar snälla kontakta mej privat elr skriv här!!!:bow:

Sv: HjÄlp !?!

Ngn som vet när man tävlar b-ponny är det året när man fyller 14 som man inte får hopptävla lokalt/regionalt. eller är det datumet man fyller 14år man inte får tävla???:confused: jag undrar snälla kontakta mej privat elr skriv här!!!:bow:

*kvider*

:rofl: :rofl: :rofl:
Snälla rara, lite fel forum kanske?:) Prova inne på hoppning du, så får du fler svar!

Vi väntar valpar här.:D

Och medans jag skrev det meddelandet kom nr 3; en fin tikvalp

Tik2_1.jpg

Tik2_2.jpg

Även hon av bra storlek och knubbig :D

nu så....*gnuggar händerna*

1 T, 1 H, fortsätt så!:D
50-50 låter precis rätt!:D

rackarns vad det rasslar på!
en hane nu?*tumme*

Och medans jag skrev det kom nr 4, en till hane av bra storlek

Hane2_2.jpg

Hane2_3.jpg

Hane2_4.jpg

Här går det undan just nu ;)

Liknande trådar

R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 223
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 020
Senast: Otherside
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 081
Senast: Bison
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år... 2
Svar
37
· Visningar
5 293
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hull..?
  • Ridskoleryttare