En strandad val

Sv: En strandad val

gahhh, vad söt! en liten jämt-råtta!:love:

Tror du det blir 8 st, eller ska bi betta om det också?:D
 
Sv: En strandad val

Har ingen aning om hur många det blir, även om ul:et sa minst 8, så kan ju några ha avlidit och reabsorberats :crazy: Men ett antal till lär ju komma om man ska gissa efter magstorleken :cool:
 
Sv: En strandad val

Oh vad spännande!! Plötsligt blev det jätteviktigt att sitta vid datorn och låtsas som om jag skriver en uppsats om barns påverkan av TV våld.............
Fortsätt bildbomba!!
 
Sv: En strandad val

inte så snabb idag!:o

Tycker dock att valen kunde väntat till på fredag, jag har för mycket att göra för att sitta här eg...:devil:
 
Sv: En strandad val

Har det hänt något?

Det här är ju som att vara med i en reality show!:)

Vad sööta dina hundar är (första bilden).
En jämthund kanske man skulle satsa på...? (Går i hundtankar...)
 
Sv: En strandad val

En fin hane kom för en liten stund sedan

Hane1_1.jpg


Hane1_2.jpg


Hane1_3.jpg


Kraftig och fin även han :love:
 
HjÄlp !?!

Ngn som vet när man tävlar b-ponny är det året när man fyller 14 som man inte får hopptävla lokalt/regionalt. eller är det datumet man fyller 14år man inte får tävla???:confused: jag undrar snälla kontakta mej privat elr skriv här!!!:bow:
 
Sv: HjÄlp !?!

Ngn som vet när man tävlar b-ponny är det året när man fyller 14 som man inte får hopptävla lokalt/regionalt. eller är det datumet man fyller 14år man inte får tävla???:confused: jag undrar snälla kontakta mej privat elr skriv här!!!:bow:

*kvider*

:rofl: :rofl: :rofl:
Snälla rara, lite fel forum kanske?:) Prova inne på hoppning du, så får du fler svar!

Vi väntar valpar här.:D
 
Sv: En strandad val

Och medans jag skrev det meddelandet kom nr 3; en fin tikvalp

Tik2_1.jpg


Tik2_2.jpg


Även hon av bra storlek och knubbig :D
 
Sv: En strandad val

nu så....*gnuggar händerna*

1 T, 1 H, fortsätt så!:D
50-50 låter precis rätt!:D

rackarns vad det rasslar på!
en hane nu?*tumme*
 
Sv: En strandad val

Och medans jag skrev det kom nr 4, en till hane av bra storlek

Hane2_2.jpg


Hane2_3.jpg


Hane2_4.jpg


Här går det undan just nu ;)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 094
Senast: Hermelin
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 678
Senast: Anonymisten
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 179
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 040

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Födda -21
  • Hästfolkets lilla ordbok

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp