En skojjig sak

Har en massa Bengalmix katter tillsalu eftersom jag i början ville ha sånna..
Men nu har jag bestämt mig, Spfynx, Korat och Bombay..
Spfynxen är lättast faktiskt. Har ganska många mellan bra djur. Men Koraterna och Bombayerna är destå svårare eftersom de bara får ha en färg och enfärgade katter är svååårt att hitta :bow: Vita finns väl men blåa och svarta :galen omöjligt. Och dessutom ska de ha satinpäls... Toppen liksom...

Väntar kullar med hårlösingar och ngn av de andra raserna tror det var bombay men jag är inte 100 på det :smirk:

spynxar är äckliga......*spysmiley*
Har en kompis som föder upp sånna ,han får bada sina titt som tätt för att få bort svetten!!!! :eek: :crazy:

Men söta, man måste ju semskinna de dagligen. Bada katt kan väl inte vara så svårt, speciellt inte om det är på internet :rofl:
Värre är det med stor, lurvig, smutig, grinig byracka man har här hemma som jag har skutit upp badet på i över ett halvår :D

Va! Det var något nytt för mig, att de blev så svettiga alltså. Jag som alltid velat ha en sådan hemma då de ser så häftiga ut. :crazy:

De måste badas OFTa!!!!
och så blir de smutsiga och luktar i vecken..... :crazy:

det luktar riktigt illa om de inte är tvättade på fyra fem dagar.
Han som jag känner får tvätta sina och använda peeling vid utställningar.......*UUUURK!!!**** :p

nej.....det beror på att de inte har nå´n päls som tar "hand " om svetten......*URK*
Han har bara tre spynxar(kan vara två oxå..... :confused:) så antalet är inte högt.
Hans hane är import från Italien och behandlas efter konstens alla egler som en bebis...
Då ska höra dem på utställningar,- Jag och Goggo har varit och duschat nu,lukta,han luktar ros..... :smirk:

De är iaf otroligt söta ihop och karln älskar verkligen sina skinnflikar. Jag tycker att de är tuffa men asfula.... :smirk:

Opps! Har fått kattproblem nu...
Har typ 50 katter tillsalu för 1$ ingen som köper, inte ens de som är 8/9!
Och dessutom som om inte det vore nog liksom. Så har jag 12 kullar på gång :D Och minst 6 av de kommer att komma på samma dag, ur kul..
Någon som är köpsugen? Har 7/9 och 8/9 i Bengaler bla.

Värst är det på id: 3239

Nu är jag fast i spelträsket... :) Har fått för mig att avla på Skogisar och Main C. Hur svårt som helst att hitta långhår som inte är choklad. Det skulle finnas en sök funktion för kattköp.

Antar att du inte kommer gilla mig nu :crazy: Sålde en massa långhåriga vita katter för 1$ till en :devil: Fast jag har några kvar tror jag...

Jag har nu bestämt mig för Ocikat... någon som har något till salu? Jag behöver en hona med lång nos! :smirk:

Jag har en hane som är 8/9 (ganska bra alltså) tillsalu köpte honom nyligen ur sheltret så hälsan är kanske inte den bästa. Han var inne på dag fem så jag räddade honom i sista stund..

Hittade inga långhår hos dig :(
Det är jobbigt att gå i väntas tider jag vill ha bäbisar NU! :bump:

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 833
Senast: Sassy
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 418
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 953
Senast: Johanna1988
·
Hästvård Jag fick hem en häst för drygt tre månader sen som i nuläget har en del bekymmer med sina hovar. Hästen har gått skodd hela livet utan...
Svar
1
· Visningar
1 712
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hage
  • Hagstolpar