En skojjig sak

Det värsta som kan hända är att de hamnar i rescue sheltret... Och om de inte hittar nya hem till de inom 3 dagar avlivas dem...

Skaffa en honkatt så kan du låna någon annans hane... Men se till att honan är över 10 dagar och inte har haft en kull på minst 15 dagar (eller om det var 13) annars kan man inte para dem direkt...

Okej, märkte nåt underligt nyss.
Igår skffade jag flera katter från sheltret, tog hand om dom så gott det gick och skulle in nu för att ta dom till veterinären igen, men nu är alla mina katter helt friska och mätta :eek:
Är det tillfälligt fel eller?

Jag hade inte matat mina på 4 dagar, har haft annat för mig. Nu var det ändå 100% hälsa och 100% hunger, alltså mätta katter... skumt! :confused:

Såg nyss att dom skrivit att dom gjorde det med alla katter nu av någon anledning (skummade bara)
Men man tackar ju bara :D :bow:

HJÄLP!
Jag är iq-befriad! jag fattar ingenting!
:D Hur parar man sina katter för det första?

Gå in på hanens sida, om det är ngn annans Stud fee: 20$
Breed with one of my females

Stud fee är hur mkt de vill ha för att avla med den katten. "bakom" länken breed with one of my females ska dina honor stå uppradade...

Om det är din egen hane står det Breed with one of my females samma sak där som på bakomlänken däruppe *pekar*

Jag avlar British Shorthair, Europeian Shorthair (ofrivilligt), Exotic Shorthair (jippie), Bengaler och solida blå. Har ett projekt med min egna ras som ska heta så mkt som Swedish Shorthair :love:

Mitt sphynx projekt gick i stöpet =( Honan fick två ungar, en hona och en hane. Hanen hade öronen men är inte mer än kanske 6/9 och honan är en kopia av min hane, samma sketna öron..

Har iafl parat min solida blåa hona med min bästa solida blåa hane, vilket innebär att jag inom några dagar kommer ha ett gäng blådårar :love:

Idag kom mina första kullar!
Första kullen, bara en unge. Andra kullen, 3 ungar varav en är renrasig europé! Tredje kullen var det 3 ungar.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 851
Senast: Sassy
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 542
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 122
Senast: Johanna1988
·
Hästvård Jag fick hem en häst för drygt tre månader sen som i nuläget har en del bekymmer med sina hovar. Hästen har gått skodd hela livet utan...
Svar
1
· Visningar
1 713
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka