En sån där vanlig onsdag

Sitter o tittar på Minnie, som har kurat ihop sig på den ergonomiska musmattan, för att sova...

Själv skulle jag behöva dra till apoteket o hämta ut alvedon, eller vad som är billigast idag...

Startat "gäst/TV-soff/säng-toffel"-tillverkningen igen... Undrar var jag ställde förra hösten/vinterns tillverkningskasse... Blocket, marketplace och Tradera - och nej, det är INTE en radannons, det är ett dagboksinlägg - är inte så samarbetsvilliga.
😃
Men jag får väl lägga dem i en hög, som Minnie kan sova på...
Nån användning, ska man väl ha av dem...

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 144
Senast: IngelaH
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Postade två brev (överklagan till FK och AF), kostade 36 kronor kommer väl kosta det dubbla innan jag får rätt. Sedan gick jag in till...
Svar
0
· Visningar
423
Senast: IngelaH
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Personalen på habiliteringen uttrycker sitt medkännande och tycker synd om mig som har så mycket att rodda med. Och det är verkligen...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
7 983
Senast: Wille
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
946
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama