Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Hur många handläggare krävs det för att förstå att man inte orkar mer? Sedan december 2023 har jag bollats mellan Arbetsförmedlingen...
Svar
2
· Visningar
444
Senast: IngelaH
·
Dagbok Första pitchen om artikeln; "Kommunikation på sociala medier: Missförstånd och lösningar" – En artikel som utforskar varför vi ofta...
Svar
1
· Visningar
351
·
  • Låst
Dagbok K ringde o väckte mig 8.35, vilket han har en viss vana att göra. Lite trist, då jag vid sju på morgnarna somnar allra som bäst efter 2...
Svar
4
· Visningar
505
·
Dagbok Nu har Arcus och AF varit på APPn. Först en pratstund, S, jag och de som kändes OK. Sedan hängde de mig över axeln när jag putsade...
Svar
0
· Visningar
406
·
  • Låst
Dagbok K min handläggare på Arcus, smsade 7.15 i morse att han har feber och återkommer med ny dag. Kl 10 ringde min AT på Arcus. Jag kommer...
Svar
0
· Visningar
396
·
Dagbok Skrev i hop ett mejl till kurator på rehab, där jag bad henne vara med vid eventuellt trepartssamtal Arcus, af och mig. Som ett brev på...
Svar
0
· Visningar
411
·
Dagbok Jag skrev ovanstående ord på google och fick fram denna dikt... Dagen i dag är en märklig dag. Den är Din. Gårdagen föll ur Dina...
Svar
1
· Visningar
207
·
Dagbok + familjesammankomst, lunch, kaffe, mammas bullar kakor och tårta, samt byxor, tröja, toblerone o lite annat smått o gott... -...
Svar
1
· Visningar
283
Senast: Tofs
·
  • Låst
Dagbok Jag ska röja lite idag, i morgon och på onsdag, så får städtjejen trolla på torsdag... Varit en sväng förbi rehab och testat en "moto...
Svar
0
· Visningar
228
·
  • Låst
Dagbok Idag har jag inte lämnat mysrocksstadiet. Kaffe, hemgjorda piroger i min airfryer<3, cocacola och clementiner (det sistnämnda sponsrat...
Svar
0
· Visningar
261
·
  • Låst
Dagbok Min luciadag i "korthet"... 12.15 (skulle vara 12.05 och jag hade suttit i foajén sedan 11.55) stod chauffören och bultade på porten...
Svar
0
· Visningar
310
·
  • Låst
Dagbok Känns lite konstigt att inget hänt på över ett år och så händer allt från prova stol, få förlängt på Zoopermarket, bra avstämning med af...
Svar
0
· Visningar
396
·
  • Låst
Dagbok Kuratorn säger att jag ser väldigt trött ut men vill ändå lyfta fram att jag är rätt person på rätt plats på APPn jag har nu. Hen ser...
Svar
0
· Visningar
435
·
Dagbok Jag är fortfarande kvar på APPn, jag har fortfarande inte fått prova ut, eller få en arbetsstol och min handledare från A, har...
Svar
0
· Visningar
415
·
Dagbok Kvart i åtta i morse, när jag precis somnat om efter M's besök och en värknatt utan sömn, ringde arbetsförmedlingen. De fick besed från...
Svar
17
· Visningar
1 315
Senast: Shaggy
·
Dagbok 7 september, lördag. Jag tänkte vackla upp och duscha innan hemtjänsten kom idag. Men jag råkade somna.... Något jag har vissa...
Svar
6
· Visningar
650
·
  • Låst
Dagbok Och mitt livs historia, fortsätter.... för att ingen ska ta illa åt sig och börja diskutera om hur elak, dum och otrevlig jag är, så...
Svar
0
· Visningar
591
·
Dagbok Fredag, 9 augusti Ledig idag, lså lång sovmorgon, plockstäd, disk och ljudbok här hemma.
Svar
9
· Visningar
681
·
Dagbok 5 augusti, Måndag Personal slutar hela tiden, det går inte lika fort att få in ny personal... Men vi deltagare är lydiga medborgare och...
Svar
12
· Visningar
980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• SAM 2025
  • Sommartid
  • Vad gör vi? Del CCXI

Hund, Katt, Andra Djur