Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Känns lite konstigt att inget hänt på över ett år och så händer allt från prova stol, få förlängt på Zoopermarket, bra avstämning med af...
Svar
0
· Visningar
228
  • Låst
Dagbok Kuratorn säger att jag ser väldigt trött ut men vill ändå lyfta fram att jag är rätt person på rätt plats på APPn jag har nu. Hen ser...
Svar
0
· Visningar
321
Senast: IngelaH
·
Dagbok Jag är fortfarande kvar på APPn, jag har fortfarande inte fått prova ut, eller få en arbetsstol och min handledare från A, har...
Svar
0
· Visningar
356
·
Dagbok Kvart i åtta i morse, när jag precis somnat om efter M's besök och en värknatt utan sömn, ringde arbetsförmedlingen. De fick besed från...
Svar
17
· Visningar
1 303
Senast: Shaggy
·
Dagbok 7 september, lördag. Jag tänkte vackla upp och duscha innan hemtjänsten kom idag. Men jag råkade somna.... Något jag har vissa...
Svar
6
· Visningar
636
·
  • Låst
Dagbok Och mitt livs historia, fortsätter.... för att ingen ska ta illa åt sig och börja diskutera om hur elak, dum och otrevlig jag är, så...
Svar
0
· Visningar
479
·
Dagbok Fredag, 9 augusti Ledig idag, lså lång sovmorgon, plockstäd, disk och ljudbok här hemma.
Svar
9
· Visningar
643
·
Dagbok 5 augusti, Måndag Personal slutar hela tiden, det går inte lika fort att få in ny personal... Men vi deltagare är lydiga medborgare och...
Svar
12
· Visningar
938
·
Dagbok Onsdag 3 juli Åter till livet i går eftermiddag... så idag var jag laddad för att åka mot Bista, efter frukost. Sov i stort sett non...
2
Svar
20
· Visningar
1 398
·
Dagbok Onsdag 3 juli Skönt att vara på plats igen. Jag hann med ett par webinarium och pula med LinkedIn... innan det blev väl spännande med...
2
Svar
31
· Visningar
2 010
·
  • Låst
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 144
·
Dagbok Recension av bokserien, Sagan om Valhalla av Johanne Hildebrandt Sammanfattning "Sagan om Valhalla" är en enastående serie som jag...
Svar
0
· Visningar
345
·
Dagbok I stället för föreläsningar på förmiddagen och söka jobb och kolla information och kurser hemma, på em... så sitter jag nu i...
Svar
3
· Visningar
455
·
Dagbok Ja, säg det... HUR blir jag sveriges mest attraktiva arbetsökande? Det finns många blänkare på nätet om "sveriges mest attraktiva...
Svar
0
· Visningar
344
·
  • Låst
Dagbok Jag var på en halvtimme film, träffade sen karriärcoach M... Och femte åsikten om hur ett cv ska skrivas. I övrigt verkade hen lite...
Svar
3
· Visningar
569
·
  • Låst
Dagbok Det här är blandat stolpar från dagens föreläsning och "påståenden" från diskussionsfrågorna som handlar om intressen och självkännedom...
Svar
0
· Visningar
349
·
  • Låst
Dagbok Idag blev det Nasta, Brunnsgärdet och Gustavsviksrakan hem. Nu ska jag renskriva dagens anteckningar. Nu när personalen verkar ha...
Svar
0
· Visningar
282
·
  • Låst
Dagbok Arbetskonsulent E sa häromdagen att karriärcoach M har pratat enskilt med mig. Då blev jag lite "fiskmås", för det har jag inget minne...
Svar
1
· Visningar
302
·
  • Låst
Dagbok Mycket personlig presentation av att leva med social fobi/ panikångest och hur NN hamnade som anställd på Arcus. Förmiddagen avslutades...
Svar
0
· Visningar
402
·
  • Låst
Dagbok *Ler sött och fladdrar med ögonfransarna" 6 maj Arcus "Steg till arbete" - ett drömscenario om arbetsterapeuter och arbetskonsulenter...
Svar
2
· Visningar
653
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama