En mindre ryggsäck, kontor

gråvarg

Trådstartare
Jag skulle vilja ha en liten ryggsäck som rymmer plånbok, mobil och sen ett par hörlurar (stora over-ear) i stort sätt och sen även kanske en liten laddare och bok.

Den ska passa för kontorsmiljö och vara svart.

Min ryggsäck jag har nu är för stor och min axelremsväska är för liten. Och föredrar ryggsäck pga. Bättre för ryggen.

Uppskattar massor om ni är villiga att ge tips, funderar på en ryggsäck från h&m men har sett lite ryggsäckar i stan från ett märke som heter "sandquist" kanske det kan vara något?

Jag skulle vilja ha en liten ryggsäck som rymmer plånbok, mobil och sen ett par hörlurar (stora over-ear) i stort sätt och sen även kanske en liten laddare och bok.

Den ska passa för kontorsmiljö och vara svart.

Min ryggsäck jag har nu är för stor och min axelremsväska är för liten. Och föredrar ryggsäck pga. Bättre för ryggen.

Uppskattar massor om ni är villiga att ge tips, funderar på en ryggsäck från h&m men har sett lite ryggsäckar i stan från ett märke som heter "sandquist" kanske det kan vara något?
Den här modellen tycker jag är urfrän:

https://www.amazon.co.uk/Charminer-...s&ie=UTF8&qid=1536212960&sr=1-36&keywords=bag

Tänkte faktiskt tipsa om Sandqvist, de är bra "stads/kontorsryggsäckar". Finns i delvis läder om du utsätts för mycket nederbörd till och från jobbet.

Tänkte faktiskt tipsa om Sandqvist, de är bra "stads/kontorsryggsäckar". Finns i delvis läder om du utsätts för mycket nederbörd till och från jobbet.
Åh okej, tack! Då ska jag kika på dem lite närmre, ja. Jag såg en mörkblå på en kvinna som var typ mocha med läder "lock" och sen en kille som hade en svart. Spännande. Hoppas de inte är alltför dyra bara.. :crazy::angel:

oj min resväska vad de kostade. Haha. Men kul att det är ett svenskt(?) märke! :) Får se hur jag gör, antingen en sån eller en billig från hm ;)

Jag sag en liten, ovanligt fin, ryggsack pa Eddie Bauer for ett par veckor sedan. Den kostade runt $20-$30 USD sa det var inte alls dyrt ...

www.mywalit.com

Jag älskar allt från Italienska Mywallit! Superfint, mjukt läder (ja jag vet, jag borde inte köpa läder, men...), underbar kvalitet. De har alla typer av väskor, från plånböcker till ryggsäckar! Jag blir väldigt ha-galen när jag tittar in på deras hemsida.....

www.mywalit.com

Jag älskar allt från Italienska Mywallit! Superfint, mjukt läder (ja jag vet, jag borde inte köpa läder, men...), underbar kvalitet. De har alla typer av väskor, från plånböcker till ryggsäckar! Jag blir väldigt ha-galen när jag tittar in på deras hemsida.....

Jamen tack så himla mycket dårå. Nu är jag också hagalen. Jag behöver INTE fler väskor men nu dreglar jag över en jobbväska... :arghh:

Jamen tack så himla mycket dårå. Nu är jag också hagalen. Jag behöver INTE fler väskor men nu dreglar jag över en jobbväska... :arghh:
Jag vet.... De är otroligt fina. Jag är inne på min andra plånbok från dem nu (min första blev stulen!!). De brukar ha ett ställ med plånböcker och mindre väskor på t.ex. Arlanda flygplats. De är sååå mjuka och fina och i galet härliga färger. Jag behöver också en jobbväska...... Bl.a. .....

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har i omgångar letat efter en snygg jobbväska som rymmer lika mycket som en kappsäck men som designmässigt är mer handväska än tote... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 107
Senast: Septicemia
·
Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 659
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka