En liten valp!

Sv: En liten valp!

Men vad roligt:eek:
Vet ni vem pappan är eller? Är det er fina lapphund som fått valp?

Lycka till:D
 
Sv: En liten valp!

Det är min gråhund Maja som fått valp. Pappan är en lösspringande schäfer/border collie som mina föräldrar har haft stadiga bekymmer med i över ett år.
 
Sv: En liten valp!

Ska bli intressant och se vad det blir av den. Vaktande, vallande jagande hund? :crazy: Men det blir nog bra. Hade tidigare en korsning schäfer/gråhund och det är en av de bästa hundar vi haft i vår familj.
 
Sv: En liten valp!

Vilken liten raring :)! Men tur ändå att hon bara blev en! Hade varit värre med åtta små blandisar att hitta bra hem till.

Schäfer/BC är ju i allafall inte någon helt ovanlig korsning, och vad jag har hört brukar det bli bra hundar. Martha här på Buke har en sådan, om jag inte minns fel?
 

Liknande trådar

R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 155
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundhälsa Har alltid haft större hundraser där rekommendationer varit att motionera växande hund försiktigt. Efter diskussioner med hundfolk så...
Svar
13
· Visningar
1 341
Senast: hundtant
·
Hundavel & Ras Jag sitter och gottar mig i allt som är hund tillsammans med en vän som också planerar valp inom kort. I min familj har planerna...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 934
Övr. Hund Nu kan jag inte hålla mig längre! Nog måste det vara fler än jag som planerar för valp nästa år? Jag hoppas på en kelpievalp på våren...
2
Svar
24
· Visningar
4 674
Senast: Vovve
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp