En fråga till ensamma mammor och unga mammor

Status
Stängd för vidare inlägg.

Kalaspinglan

Trådstartare
Ni som blivit gravida och tidigt insett att pappan inte kommer att vara med i matchen, och ni som blivit gravida i väldigt ung ålder.

Hur resonerade ni kring ert beslutat att föda barnet? Och hur har ni sett på ert val efteråt?
 
Sv: En fråga till ensamma mammor och unga mammor

Jag fick aldrig valet eg att göra abort då det upptäckte så sent. Trodde dock pappan skulle ställa upp och finnas där men det är ett rent helvete mellan honom och mig pga saker som hänt mellan och pga hans sätt och attityd mot mig och dottern

MEN när jag håller min flicka i famnen ångrar jag inte en sekund att hon blev till för hon är PERFEKT!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 778
Senast: Milosari
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 798
Senast: Nixehen
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 972
Senast: mars
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 854

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp