Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här är bildenHästen du nämner e Texas-Immer-Rosenkavaljeren kan ju ha ett gult Mjöviksto bakom, jag tror inte Kapten Göransson låt någon utomstående använda hans hingstar, han var ju en mkt speciell herre
Jag vet inte riktigt gången med gulanlaget, om det kan ligga dolt i flera generationer, men jag hade ju ett tigrerat sto(vit med svarta prickar, ameo har en bild på stoet och kanske kan lägga in den, jag vet inte hur man gör) e Guvenör-Maskerad-Heinfried-Regulator och hon fick flera avkommor som var gulbruna med brun hingst, och palomino med fuxhingst, samt nåt cremelloliknande(vit med prickar som knappt syntes,endast när hon var blöt) med palominohingst.
Mamman som hette Ack-va-Vit var precis likadant tecknad, vit med svarta prickar, men mormodern Lona var gul (isabell eller gulbrun?)Här är bilden
![]()
Gulanlaget kan inte ligga dolt, men det finns ju möjligheten att detta sto var gulsvart under det tigrerade anlaget. Svårt att avgöra när det inte finns mer färg än i detta fallet...
Var mamman gul?