En eloge till SG

T

Tiggertjejen

för deras snabbhet:bow:

Vi faxade papper om ägarbyte igår kväll eller på förmiddagen idag och redan idag står jag som ägare på deras hemsida:banana:

Skönt med snabb service bättre än vad stc var när jag köpte kallblodet iallafall!

Sv: En eloge till SG

Tiggertjejen skrev:
för deras snabbhet:bow:

Vi faxade papper om ägarbyte igår kväll eller på förmiddagen idag och redan idag står jag som ägare på deras hemsida:banana:

Skönt med snabb service bättre än vad stc var när jag köpte kallblodet iallafall!

Maila till dom och berätta! SG får nog inte mycket ros i en tid som denna.....

Sv: En eloge till SG

Vad bra, det berömemet hoppas jag verkligen att de tar till sig för en riktigt bra service!

Liknande trådar

Hundhälsa Någon mer som har råkat ut för det? Jag tog mot bättre vetande på bravecto spot on på min hund igår morse. Framåt kvällen började han...
Svar
1
· Visningar
908
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 567
Relationer Jag är en gammal användare, med helt nytt konto för anonymitet. Känner mig så otroligt rådvill och vad kan vara bättre än att fråga i...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
23 303
Senast: Petruska
·
Hästvård Min 12-årige Irish Cob valack fick kolik söndag kväll. Igen. Han fick kolik tre gånger förra hösten (stod uppstallad i Frankrike) -...
Svar
5
· Visningar
2 988
Senast: Egonson_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Klara sig utan bil
  • Nyårstråden

Hund, Katt, Andra Djur