Emmaljunga vagnens hjul/däck

V

virrpANNA

Hm, skulle pumpa hjulen på emmaljunga vagnen igår så att allting är klart tills bebis kommer om 2,5 vecka. MEN våran vanliga cykelpump fungerade inte, vilket jag trodde det skulle göra.

Vad ska man använda för pump till dom däcken?

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Emmaljunga vagnens hjul/däck

till våra däck måste vi använda munstycke som passar bildäck eftersom vi använder trycklyft, men jag tror (inte helt 100) att det finns att köpa till en sån sats med rätt munstycke att sätta på cykelpumpen typ på biltema.

Det är, precis som övriga sagt, bildäcksventiler. Antingen fyller du på luft på en mack, när du ändå tankar bilen, eller också köper du en "cykelpump" som har bilventilsmunstycke - det FINNS såna. Kolla i barnvagnsaffären, de borde ha. Det finns på andra ställen också, men jag minns inte var jag köpte den jag hade förut...

*kl*

Den vi har är köpt på Biltema, det är samma ventil som man använder till de flesta mountainbike däck också.

På Biltema är dom inte alls dyra vad jag kan minnas :)

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 946
Senast: Anonymisten
·
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
717
Senast: Görel
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 589
Senast: Enya
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 038
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar