Noja är bra men tror du jag kunnat lura BSF ?jag hoppas också att jag tänkt rätt om Dentaku för djupt inom mig nojar jag big time att Q och bollen lurat mig upp till månen.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Noja är bra men tror du jag kunnat lura BSF ?jag hoppas också att jag tänkt rätt om Dentaku för djupt inom mig nojar jag big time att Q och bollen lurat mig upp till månen.....
Jajamän !! Great!!Alma Svensson har som vanligt skickat en Stor korg med Julmat till fattighuset. Kommandoran tycker den ser mycket läcker ut och ta med sig den in på sin kammare. Oj så mycket mat, julkorv, skinka, leverkorv, ost, sill, ägg och inte minst ostkaka. Kommandoran verkligen frossar i maten, tänk vad generös Alma varit trots att de fångat illbattingen till pojk och låst in honom.
Kommandoran lyckas sätta i sig all mat den kvällen och fram emot spöktimmen hörs ett ljudligt tjut uppifrån kammaren. När hjonen fram på morgonen vågar sig upp möts de av en förskräcklig syn. Kommandoran ligger där med spräckt mage och ja det är en förskräcklig syn och inte ens den gode doktorn kan rädda henne.
Dentaku var kommandoran
Natt DL 9:00
Dag DL 21:30
NÄääNoja är bra men tror du jag kunnat lura BSF ?
Alma Svensson har som vanligt skickat en Stor korg med Julmat till fattighuset. Kommandoran tycker den ser mycket läcker ut och ta med sig den in på sin kammare. Oj så mycket mat, julkorv, skinka, leverkorv, ost, sill, ägg och inte minst ostkaka. Kommandoran verkligen frossar i maten, tänk vad generös Alma varit trots att de fångat illbattingen till pojk och låst in honom.
Kommandoran lyckas sätta i sig all mat den kvällen och fram emot spöktimmen hörs ett ljudligt tjut uppifrån kammaren. När hjonen fram på morgonen vågar sig upp möts de av en förskräcklig syn. Kommandoran ligger där med spräckt mage och ja det är en förskräcklig syn och inte ens den gode doktorn kan rädda henne.
Dentaku var kommandoran
Natt DL 9:00
Dag DL 21:30
Och fy vad ont i magen jag fick när Lobelia började uppdateringen med AlmaJajamän !! Great!!
Nåja hon har väl skärmdunpat mina med så man ska aldrig säga aldrigHa! Jag SA ju att din godförklaring var skum!
Det första jag tänkte när jag läste Alma var att jaha nu får Q4 revidera sin rollbesättning vad det gäller tvillingarna.Och fy vad ont i magen jag fick när Lobelia började uppdateringen med Alma
Nämen det var absolut inte meningenOch fy vad ont i magen jag fick när Lobelia började uppdateringen med Alma
Ond LL !!!Nämen det var absolut inte meningen
Jag är rätt nöjd med att jag skickat dig till ett varmare ställe*tar en extra portion ostkaka på ett varmare ställe*
Kom igen nu, skicka den förgrömmade ongen till Amerikat!
Jag är rätt nöjd med att jag skickat dig till ett varmare ställe
Jag är också rätt nöjd faktiskt. Sitter under en filt med en brasa i kaminen och äter ostkaka med krusbärssylt.
med tanke på att alla trodde jag var ond i förra leken pga att BSF då misstogs för att ha siat mig well.. jag vill inte avskriva den möjligheten den här gången speciellt som det mycket troligt var en ond som BSF siade (utifrån att hon röstade på MT både i DL1 och DL2)Fat jag förstår författande inte hur lyan skulle kunna lista ut det på en röst?