Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vänta inte för länge!! Bara fem minuter kvarJag är på g! Tryckte i mig frukost och läser bara.![]()
Du menar att jag skulle vara den enda som isf förstått dels att BSF var BW och att denne siat MT? Detta utan någon son helst annan information?Sedan att TLV röstar på fio i denna lynch gör att jag funderar över att fio nog är en förvirrad god (speciellt som hon missat BFS roll)
Däremot åker TLV upp på min misstankelista, det finns inte så mycket att gå på när det gäller TLV, men röständringen från Q i DL2 från Q till MT sticker ut eftersom TLV sedan röstar på Q i DL3 igen (detta har sagts tidigare).
Jag funderar att eftersom MikaTela var mycket på tapeten i DL1 liksom Q så det hade det inte varit konstigt om ngn av dem blivit siad. Iom att BSF lade en tidig röst på MT i DL2 så kan lyan ha fundeat över att hon var siaren och TLVs röständring från Q till MikaTela kan ha varit ett försök att skaffa sig alibi.
DL 2
13:20 TeamLundVer röstar på quarter4ever
14:20 Blacksmithfarm röstar på MikaTela
16:56 Dentaku röstar på quarter4ever
18:39 cirkus röstar på quarter4ever
19:32 TLV ändrar sin röst från Q4 till MikaTela
19:54 bollen__ röstar på MikaTela
20:16 fio röstar på quarter4ever
20:18 Mirtai röstar på Q
21:00 Jfrelin röstar på Quarter4ever
21:10 Snurrfian röstar på q
21:16 quarter4ever röstar på MikaTela
21:16 Ferrari röstar på MikaTela
21:17 Artline röstar på MikaTela
21:19 Paddington röstar på Quarter4ever
21:29 Mikatela röstar på q4e
21:30 Paddington ändrar röst till MikaTela
Eller så kan jag ha haft rätt i en tidigare fundering om Emils hyss kanske? vi är ju på dag 5 så de börjar om i samma ordning de gick i första vändan?TLVs röständring från Q till MikaTela kan ha varit ett försök att skaffa sig alibi.
Edit: tillägg, det ska stå "jag känner mig inte övertygad ang. Dentaku men eftersom några av de jag tror är goda röstar här och vi bör samla rösterna så väljer jag såhär.Jag känner mig inte övertygad ang @Dentaku men jag håller också med @quarter4ever om att jag inte tror att TLV och fio är onda ihop pga hur de misstänkt varandra.
Har snabbläst igenom det som hänt sen sist nu och trodde verkligen inte att jag skulle sova så länge idag
Det var nog inte bara goda som röstade på Ferrari, jag tror att vi hittar en ond i Dentaku. q4 är ju allra troligast god vilket innebär att Dentakus röstrad består av endast goda. Hon känns också ganska tillbakadragen. MikaTela röstade nog på henne för att skapa alibi?!
bollen__ röstar på Dentaku
Jag är alldeles för trött fortfarande men hur var det förhäxningen gick till? Var det då en person blev tvingad att teoria och rösta om någon? Annars hänger jag med hur du tänker.Eller så kan jag ha haft rätt i en tidigare fundering om Emils hyss kanske? vi är ju på dag 5 så de börjar om i samma ordning de gick i första vändan?
Jag hade ju en tanke innan om det att TLV kan ha varit förhäxad i den lynchen men inte observerat det från LL, alternativt att meddelandet kom efter hon lagt son första röst-så det är en möjlighet faktiskt, tycker jag ffa som Ferrari röstade på MikaTela i den lynchen. Men det kan absolut ha varit ett alibiförsök med
Men ja jag har samma tankar som dig , lutar åt att TLV är ond före fio faktiskt.
Men först hoppas jag att det jag fått ihop nu stämmer så Dentaku är ulv, jag finner det mycket troligt efter att ha fått de svar jag fått inatt och under dagen om vad de anser om varandra. Har jag fel- så tycker jag att det borde vara TLV man ska kolla under lupp ordentligt
inte stora krafter, men jag vet hur nojig man kan bli i lyan när ngn i den får en röst emot sig och funderingarna drar igång att ngn av dem som röstat kan ha siat den eller inte.Du menar att jag skulle vara den enda som isf förstått dels att BSF var BW och att denne siat MT? Detta utan någon son helst annan information?
Du verkar tro att jag besitter stora krafter
ja precis såJag är alldeles för trött fortfarande men hur var det förhäxningen gick till? Var det då en person blev tvingad att teoria och rösta om någon? Annars hänger jag med hur du tänker.
kan ju vara så också, finns många möjligheter...Eller så kan jag ha haft rätt i en tidigare fundering om Emils hyss kanske? vi är ju på dag 5 så de börjar om i samma ordning de gick i första vändan?
Eller så fina det en annan möjlighet som ingen av er verkar vilja se då ni bestämt er för att jag ju måste vara ondkan ju vara så också, finns många möjligheter...
Jag är alldeles för trött fortfarande men hur var det förhäxningen gick till? Var det då en person blev tvingad att teoria och rösta om någon? Annars hänger jag med hur du tänker.
Fat jag förstår författande inte hur lyan skulle kunna lista ut det på en röst?inte stora krafter, men jag vet hur nojig man kan bli i lyan när ngn i den får en röst emot sig och funderingarna drar igång att ngn av dem som röstat kan ha siat den eller inte.
det är bara ifall Dentaku inte är ond, alternativt att leken inte tar slut om hon är det som fundringarna blir mer reella sas- vi får se vad uppdateringen säger ...Eller så fina det en annan möjlighet som ingen av er verkar vilja se då ni bestämt er för att jag ju måste vara ond
Så om det skulle vara några onda kvar efter denna lynch så tror du att det är jag?det är bara ifall Dentaku inte är ond, alternativt att leken inte tar slut om hon är det som fundringarna blir mer reella sas- vi får se vad uppdateringen säger ...