Emil i Lönneberga - Amerika Biljetten (ulvlek)

Igår satt hon och vänslades med Alfred utanför drängstugan med Emil i säkert förvar i Snickerboa och så kommer ungen ut ur skorstenen så man kan tro att det är en myling och skrämmer vettet ur en. Och idag så vill Alfred "skita i gifteriet".

Ida packar sin väska för att leta rätt på en riktig fästman.

Habina var Lina byfåne
n

Det intressanta är att du är så hundra på att någon måste ha försökt rädda MikaTela? Vet du något som vi andra inte vet? Varför kan det inte ha varit så att någon försökte rädda Habina eller Artline?

Eller hur!
Och så försökte hon själv rösta där i sista sekund. Kan det ha varit ett försök till fett alibi? Om det visar sig att MikaTela är ulv så tycker jag att q är verkligen skum.

Eller hur!
Och så försökte hon själv rösta där i sista sekund. Kan det ha varit ett försök till fett alibi? Om det visar sig att MikaTela är ulv så tycker jag att q är verkligen skum.
jag är bara helt av banan som tog det inverterat :banghead:
sorry .. ingen ordning på mig idag !

Äh det var väl onödigt... Förlåt @Habina :cry:

@cirkus jag kan bara hålla med dig, det kändes ännu mer förvirrat än en vanlig Q så frågan är vad som egentligen ligger bakom hennes inlägg...

bollen_ röstade 21.26, så det var inte direkt stressigt i största allmänhet på slutet. Det skrevs knappt några inlägg heller de sista minutrarna.

Äh det var väl onödigt... Förlåt @Habina :cry:

@cirkus jag kan bara hålla med dig, det kändes ännu mer förvirrat än en vanlig Q så frågan är vad som egentligen ligger bakom hennes inlägg...
Jag insåg att jag i hastigheten tog min teori inverterat - varsågoda att lyncha mig i nästa DL om inte Ulvarna käkar mig inatt
BIG misstake av mig :crazy:
helt enkelt kortslutning i hjärnan !

Jag insåg att jag i hastigheten tog min teori inverterat - varsågoda att lyncha mig i nästa DL om inte Ulvarna käkar mig inatt

Förklara gärna hur du menar eftersom det inte bara var fel personer du skrev i inlägget utan även andra brister, t ex rösterna på Habina.

Jag undrar mest bara hur du kom fram till det och varför du är så säker på att det är just MikaTela som då eventuellt skulle bli räddad, ingen annan som hade lika många röster?

jag förstår inte vad du menar med inverterad teori?

Sedan undrar jag fortfarande varför du inte valde att räkna upp Snurrfian som borde varit mer naturlig om ngn lagt en räddningsröst än Cirkus osm lagt en 2röst?

OT
alltså ta detta på rätt sätt nu, men vilka forum hänger du på?? Jag har aldrig sett dig överhuvudtaget förrän nu :D

Eller har du bytt namn/nick?

@fio hur ny är du på buke? :p

Hahaha jag var mest aktiv på tiden med äldre ungdom. Sen har jag hängt på övriga djur, hund, föräldrar, olika hästfoder och så här inne en del! :p
Räknar mig som en given bukare även om jag har varit lite tystare och lugnare sista åren. :p
Jag har nog allt som allt hängt på buke i nästan 15 år och flest år under detta nicket. :p

Hahaha jag var mest aktiv på tiden med äldre ungdom. Sen har jag hängt på övriga djur, hund, föräldrar, olika hästfoder och så här inne en del! :p
Räknar mig som en given bukare även om jag har varit lite tystare och lugnare sista åren. :p
Jag har nog allt som allt hängt på buke i nästan 15 år och flest år under detta nicket. :p
@fio tror att buke består av fälttävlansforumet och så lite undertrådar till det... :p

Och jag har varit här sen typ 1999.. först på stallet tiden då.. men nej aldrig sett dig :o

Visserligen hängde jag aldrig på äldre ungdom, hund eller förälder

så här ser listan ut ( innan min än en 1 minut innan DL - ( snarare 2 sekunder skulle jag tro :( )
DL 1 kl 21.30
16:37 Artline röstar på Mirtai
16:45 Jfrelin röstar på Ferrari
16:51 MikaTela röstar på Dentaku
20:15 Habina röstar på Snurrfian
20:49 cirkus röstar på Artline
20:53 Blacksmithfarm röstar på MikaTela
21:04 Ferrari röstar på Habina
21:11 fio röstar på Habina
21:19 Dentaku röstar på Artline
21:20 Paddington röstar på MikaTela
21:21 Snurrfian röstar på Habina
21:24 Mirtai röstar på Artline
21:26 bollen__ röstar på MikaTela
Artline 3
MikaTela 3
Habina 3
Mirtai 1
Ferrari 1
Dentaku 1
Snurrfian 1

Det jag menar med min inverterade teori är att det borde varit rösterna på Habina samt Artline som var skumma inte rösterna på MikaTela, för nu åkte ju Habina som var Ida byfånen-äh what the heck !!!! jag tog det helt fe:banghead: l( tror jag ) innan DL
jag fattar uppenbarligen ingenting-så nu är jag Tjuren Ferdinand -gör nånting- stånga mig !!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka