Och det är sällan ett ovanligt scenario i DL1.
Nej, men ett som är lätt att glömma bort.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och det är sällan ett ovanligt scenario i DL1.
Kan du utveckla lite, jag är nog trög men jag hänger inte med på vilka du menar eventuellt är de tre ulvarna?DL 1 kl 21.30
16:37 Artline röstar på Mirtai
16:45 Jfrelin röstar på Ferrari
16:51 MikaTela röstar på Dentaku
20:15 Habina röstar på Snurrfian
20:49 cirkus röstar på Artline
20:53 Blacksmithfarm röstar på MikaTela
21:04 Ferrari röstar på Habina
21:11 fio röstar på Habina
21:19 Dentaku röstar på Artline
21:20 Paddington röstar på MikaTela
21:21 Snurrfian röstar på Habina
21:24 Mirtai röstar på Artline
21:26 bollen__ röstar på MikaTela
21:31 (quarter4ever röstar på MikaTela)
Artline 3
MikaTela 3
Habina 3
Mirtai 1
Ferrari 1
Dentaku 1
Snurrfian 1
Habina = byfåne
Snabb reflektion:
Enligt resultatet lär det ha varit lottning.
Det finns då möjligheter att MikaTela eller Artline har räddats av sina kollegor. Då ligger Artline närmast till hands eftersom MikaTela fick den sista rösten. Men det faller då på att bollen__ lika gärna kunnat rösta på Habina och ge henne majoritet.
Eller så förväntade sig bollen__ att Q's röst skulle komma i tid...
Kan det vara så lätt att hitta 3 ulvar DL 1? Känns för bra för att vara sant...
vad menar du med dina inverterade teorier @quarter4ever ?
Habina vet vi ju numera var god , så javisst hamnar Snurrfian under lupp för att ha lagt en tredje röst på henne. Artline vet vi inte vart hon hör hemma-men bara det faktum att Mirtai röstar på henne får mig att fundera bigtime alibi röst ( sorrry @Mirtaijag menade att jag kanske såg som ett försök att rädda MikaTela( vilket det fortfarande kan ha varit inser jag !) när det borde varit Habina ( vilket vi nu vet inte var sant!) eller Artline
så här långt står det
MikaTela 2
Habina 2
Artline 2
så därmed blir det intressant med rösterna därefter
dessa särskilt :
21.26 bollen__ röstar på MikaTela
( 21.31 quarter4ever röstar på MikaTela )
Artline, Q och du.Kan du utveckla lite, jag är nog trög men jag hänger inte med på vilka du menar eventuellt är de tre ulvarna?
då blir jag nyfiken på varför du tror att det kan vara kanske troligare? Självfallet gillar jag att möjligen hamna i att inte var ulv- om jag nu följde din tanke rätt ? ( vilket är ett mycket stort OM )Det är ju som sagt kanske troligare att ulvarna har lyckats gömma sina röster någon annan stans.
Varsomhelstdå blir jag nyfiken på varför du tror att det kan vara kanske troligare? Självfallet gillar jag att möjligen hamna i att inte var ulv- om jag nu följde din tanke rätt ? ( vilket är ett mycket stort OM )
Vart har de lyckats gömma sina röster nån annan stans ?
det kan jag hålla med omVarsomhelst
Har ingen aning. Men det är väl oftare så att goda letar mönster medan onda kan ta det lugnt i början?
Då är jag med! Jag uppfattade att jag själv var med men inte vilka du menade med övriga.Artline, Q och du.
Nu säger jag inte att det är en teori som jag tror jättemycket på. Det var som jag skrev en snabb reflektion.
Det är ju som sagt kanske troligare att ulvarna har lyckats gömma sina röster någon annan stans.
Här hänger jag inte med igen. Jag fattar att du skriver om den inverterade teorin, men varför är då min röst särskilt intressant? Alltså ur rädda MikaTela hänseendet är det ju isåfall en rätt kass räddningjag menade att jag kanske såg som ett försök att rädda MikaTela( vilket det fortfarande kan ha varit inser jag !) när det borde varit Habina ( vilket vi nu vet inte var sant!) eller Artline
så här långt står det
MikaTela 2
Habina 2
Artline 2
dessa särskilt :
jag menade att jag kanske såg som ett försök att rädda MikaTela( vilket det fortfarande kan ha varit inser jag !) när det borde varit Habina ( vilket vi nu vet inte var sant!) eller Artline
så här långt står det
MikaTela 2
Habina 2
Artline 2
dessa särskilt :
Håller med om att det är knepigt att hon röstar på H och inte dig. Nu minns jag dock inte hennes teori om H i skrivande stund men ändock.Ang min röst. Jag behövde rösta på någon och tyckte det var tråkigt att skriva en ren OT röst så jag lade till svarta fåret grejen. Jag tror inte hon som får hade skrivit så utan varit mer diskret. Jag visste att det skulle ge reaktioner och tänkte bjuda på det.
Så jag förstår rösterna på mig. Men något jag inte förstår var varför Habina fick så många röster då hennes röst var en typiskt förta röst som var OT.
Snurrfian var först med att nämna att jag kunde vara svartfår så jag förstår inte varför hon röstade på Habina och inte mig
MikaTelas röst förstår jag inte alls. Hänger inte med alls i det inlägget. Har hon gett något svar på hur hon tänkte?
Då är frågan om ulvarna misstänker att jag är svartfår. Betyder det då att det är icke ulvar som röstade på mig? Fast samtidigt vet jag att jag som ulv gärna röstar på den jag tror kan vara svartfår för det är ett enkelt sätt att låtsas vara god. Men jag tycker inte rösterna på mig var konstiga.
Om Artline är ulv tänker du att jag och Snurris är ulvar som försöker rädda henne och om M är ond tänker du samma fast Snurr o Mirtai?
Jag är trög men tillsist så.
Dock tänker jag att varför inte lägga båda rösterna på Habina då? Eller isåfall den av Art/M som är god i scenariot. Varför ordna lottning när ulvarna isåfall kunnat se till ayy en god åkt? Iofs kanske spridning av rösterna dl1 är vanligare?!
Ferrari röstar på Habina
För att hon hackar på Snurrfians stackars telefon som inte kan stava för fem öre. Sen så gör hon mig förvirrad till max när hon inte har en gul häst som profilbild och det känns som taktik för att vilseleda mig.
Jag har en känsla av att det är något skumt med Habina, hon lägger en väldigt lätt röst på snurrfian och det skulle inte förvåna mig om det var en alibiröst för sin kompis i lyan. Det hände visserligen något med Habina efter Paow... men såhär flyktig brukar hon inte vara.
fio röstar på Habina
Alltså jag gillar verkligen inte att lägga andra röster i det här läget, men samtidigt, lägga ytterligare en udda röst skulle kunna innebära att jag åker i och med att Habina har röstat på mig med en rejäl OT motivering. När inte @LenaH är med och är ulv som lägger en otroligt lätt OT röst på mig så funderar jag på om Habina gör precis samma sak, hon började ju redan förra leken som ond...Det är det som känns skummast för mig just nu. Snurrfian röstar på Habina