Snurrfian
Moderator
Hur tänker du nu?såhär ser jag det - antingen så försöket paddis , BSF och bollen rädda Mikatela - eller inte ??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur tänker du nu?såhär ser jag det - antingen så försöket paddis , BSF och bollen rädda Mikatela - eller inte ??
Tror inte hon tänkte. Hon fick nog panik när hon insåg att hon inte hade röstatHur tänker du nu?
tänkte lite fort och inte konsekevent- förlåt PaddisHur tänker du nu?
nääääääää den där djävla minuten
Men försökt rädda? De röstar ju henne? Har jag missat något med den här röstningen?Tror inte hon tänkte. Hon fick nog panik när hon insåg att hon inte hade röstat
21:31åh nja för att MIkaTela försöker hålla mig nöjd som god
quarter4ever röstar på MikaTela
jag håller med men när jag började skriva stod bukeklockan på 21.29 - men när jag var färdig stod den på 21.31 jag som är så himla snabb fattar nadaMen allvarligt? Det är väl skumt om nått att hänga här hela kvällen och sen missa röstningen???
ja jag veet hang me - shoot me do something !!!!!!!!21:31
du kanske ska börja skriva tidigare nästa gång....jag håller med men när jag började skriva stod bukeklockan på 21.29 - men när jag var färdig stod den på 21.31 jag som är så himla snabb fattar nada
jag hade ju fullt upp med att uppdatera röstlistordu kanske ska börja skriva tidigare nästa gång....
jag hade ju fullt upp med att uppdatera röstlistor
Ja det gick ju bra när du redigerade bort lite röster...jag hade ju fullt upp med att uppdatera röstlistor
hm jag vände på hela resonemanget inser jag:Ehh, jag röstade på MikaTela - hur kan jag vilja rädda henne??
Överlämna det åt nån som har röstat redan (nån annan än jag då)
Blacksmithfarm brukar ju vara mästerlig
Nu låter du som matadoren i Ferdinand "Stånga mig! Gör nånting!"ja jag veet hang me - shoot me do something !!!!!!!!
det gjorde du !Jag tycker jag gjorde ett rätt bra jobb
Nu låter du som matadoren i Ferdinand "Stånga mig!
Gör nånting!"
Jag tycker jag gjorde ett rätt bra jobb
varför inte Snurrfian som lade en tredje röst på Habina?hm jag vände på hela resonemanget inser jag:
antingen så fördsöker
cirkus
dentku
Mirati rädda MikaTela
varför inte Snurrfian som lade en tredje röst på Habina?
Det intressanta är att du är så hundra på att någon måste ha försökt rädda MikaTela? Vet du något som vi andra inte vet? Varför kan det inte ha varit så att någon försökte rädda Habina eller Artline?hm jag vände på hela resonemanget inser jag:
antingen så fördsöker
cirkus
dentku
Mirati rädda MikaTela