Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur många gånger har ni som shottat sprungit på toa ???
Jättefint skrivet men om jag inte har helt fel så är det en svensk och en norsk som har den siten.Läste detta om Rolf på World of Showjumping.
Visa bifogad fil 127213
Gillar att läsa om svenskarna i utländska medier för att få perspektiv hur otroligt bra de är och vilken respekt de har av hoppvärlden.
Visst är det tydligt hur välridenn han är på marken! Tänkte på det in i laghoppningen när han innan start red runt och gjorde perfekta byten I stor rund och eftergiven galopp.Så fin häst, och Roffe rider SÅ mycket trevligare än många andra. Ser så lugnt och prydligt ut.
Ja, GCT. Han är allergisk mot gräspollen.Zucchero hade väl en allergisk reaktion tidigt i somras och fick avstå någon tävling?
Hahaha det visste jag inte!Jättefint skrivet men om jag inte har helt fel så är det en svensk och en norsk som har den siten.
Tänk att Perreau var femteryttare för Frankrike
Tänk att Perreau var femteryttare för Frankrike
Han är ju världens bästa ryttareVisst är det tydligt hur välridenn han är på marken! Tänkte på det in i laghoppningen när han innan start red runt och gjorde perfekta byten I stor rund och eftergiven galopp.