Min dotter undrar varför Steve får lättare banor än de andra ;-)Snyggt rider av Guerdat, som alltid.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min dotter undrar varför Steve får lättare banor än de andra ;-)Snyggt rider av Guerdat, som alltid.
Jag håller med om att ridningen inte var så kul att se. Men hästen verkar häftig!
Håller med, hästen såg fantastisk ut! Vilket gör att jag funderar på hur den skulle gå med någon som faktiskt red sjysst också.Hästen såg ju dock ut som en härlig liten gummiboll ändå, men jag håller helt med om att det inte var någon trevlig ridning.
Hatar när jag får rätt. Tänkte innan att jag är livrädd för kombinationen efter vattnet när Jens skulle in.
Lovar att inte tänka nåt sånt i nästa omgång.
Steve vinner. Hoppas på Jens och Hrnrik sen.
Så som det sett ut så förtjänar Guerdat att vinna! Så otroligt fint ridet på en underbar häst
Ja, det är ju kruxet. Han förtjänar alltid att vinna. En riktigt bra förebild.
Varför kan jag inte casta sändningen till min tv? Förra funkade ju?
Funkar för mig! Starta om, det är min lösning på alltVarför kan jag inte casta sändningen till min tv? Förra funkade ju?
Ja nu har han ju jobbat med sin mänskliga attityd också. Förr var den inte så trevlig (om han var besviken på sig själv)Ja, det är ju kruxet. Han förtjänar alltid att vinna. En riktigt bra förebild.