Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lite orättvist att en bom inte trillade.Vet inte om jag håller med om att Weishaupt avslutade ”snyggt” men vilken spänst hästen visade!
Det känns JÄTTERIKTAT mot vissa här när de nämner "och för de som är avelsintresserade..."
Efter att jag redan på Svanlunds tid mailade tv-sporten och bad dem att säga stammarna på hästarna eftersom det intresserade oss avelsintresserade så har de gjort det uppskattar det verkligen!Det känns JÄTTERIKTAT mot vissa här när de nämner "och för de som är avelsintresserade..."
Ja för de som är avelsintresserade har ju inte redan full koll (MER KOLL) än kommentatorernaDet känns JÄTTERIKTAT mot vissa här när de nämner "och för de som är avelsintresserade..."
Haha, jaa, samtidigt tyckte jag hästen var så duktig så jag kunde inte riktigt bli sur att den klarade det hellerLite orättvist att en bom inte trillade.
Det känns JÄTTERIKTAT mot vissa här när de nämner "och för de som är avelsintresserade..."
Inte alltid!Ja för de som är avelsintresserade har ju inte redan full koll (MER KOLL) än kommentatorerna
Tror de flesta hästar skulle ha sånt temperament om ryttaren slet dem så i munnen. Tycker inte det var snyggt ridet alls? Första gången hästen hade öronen framåt var när rundan var slut och ryttaren släppte ut tyglarna…Såg också ut att ha riktigt ponnytemprament
Jag håller med om att ridningen inte var så kul att se. Men hästen verkar häftig!Tror de flesta hästar skulle ha sånt temperament om ryttaren slet dem så i munnen. Tycker inte det var snyggt ridet alls? Första gången hästen hade öronen framåt var när rundan var slut och ryttaren släppte ut tyglarna…