EM i dressyr

_Zvea_

Trådstartare
Nu är det snart dags! Imorgon drar det ju igång, om jag förstått det hela rätt. Vad tror ni om svenska lagets chanser? Både Patrik och Tinne verkar ju vara i högform, och Minna och Emelie har ju också fått fina resultat på senaste. Vågar man hoppas på brons? Min magkänsla säger att de kommer fyra...

Finns det nånstans man kan titta på morgondagens ritter? SVT verkar ju inte börja sända förrän specialen.

Enligt ridsport ska alla klasser sändas på fei tv (blir osäker på om jag får länka?). Tror det är under "Live" fliken man hittar klasserna, där finns nedräkning till dem åtminstone. Sedan hoppas jag man streamar som vanligt.

Är det gratissändningar på FEI tv? Brukar inte det kosta annars?
Tycker det är riktigt tråkigt av SVT att inte visa lagtävlingen. De visar ju i princip allt annat! Men det är klart, det är väldigt långa tävlingar.

Själv är jag ledig fram till 24 augusti så jag tänker följa ALLT.

Och jag håller med @_Zvea_ jag tror också det blir en 4e placering tyvärr!

Ridsport har gjort en sammantagen tablå, har för mig att Eurosport sänder lagtävlingen! Kommer iaf sitta klistrad i helgen för att se "the Battle" mellan Toto och Blåbäret! (Heja Blåbär!)

För Sveriges del hoppas jag innerligt på brons! Formen kan inte vara bättre men allt kan ju hända.

Jag skaffade appen som dom gör reklam för, men den är ganska dålig. Inga startlistor uppe än, och allt är inte översatt till engelska, trots att jag har den engelska varianten. Och sen hade de en artikel om det tyska dressyrlandslaget och dess största utmaningar. självklart nämndes holland och england som de största utmaningarna, men sen listade de ryttare som har goda chanser, och vare sig Tinne eller Patrik omnämndes, däremot en lång andra ryttare som de har slagit merparten av fallen den senaste tiden.

Nån som vet var man kan hitta startlistor?

Jag kommer som vanligt heja på Valegro oavsett vem som mer är med och startar :p Jag har inte heller lyckats hitta några startlistor än :(

Jag läste startlistan i den officiella appen när jag satt och åt middag, så ni borde ju rimligtvis också kunna se den :confused:

Annars tror jag tyvärr också på en 4e-plats, och hejar på Valegro framför Totilas! Kommer sitta bänkad, jag har ändå någon form av självpåtvingad husarrest :p

Eurosport börjar (enligt ridsports tablå) att sända på torsdag kl 18, men då har ju redan hela onsdagens tävling gått och även en hel del ekipage på torsdagen antar jag.
Jag ser iaf startlista på appen :) Såg nu att det är lottat idag vilken startordning lagen har så det är kanske därför det inte synts några startlistor tidigare?

Liknande trådar

Dressyr På måndag (25/8) drar det igång! Jättekul att de sänder så mycket från dressyren, men det förvånar mig att de inte sänder alls från...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
25 851
Senast: Snowball
·
Dressyr Nästa vecka drar EM igång! Tv-tider: Tisdag 20 augusti SVT2 22:15-23:15 Sammandrag Onsdag 21 augusti SVT2 22:15-23:15 Sammandrag...
13 14 15
Svar
280
· Visningar
26 482
Senast: NilaD
·
T
Hoppning Imorgon är det exakt 2 månader tills årets hoppmästerskap, EM i Mannheim, drar igång. I år är EM extra viktigt eftersom sverige måste...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
9 707
Senast: Kariin__
·
Hästvård Undrar om någon har någon erfarenhet av muskelruptur på häst? Inte fullständig ruptur utan partiell, men omfattande ruptur av...
2
Svar
32
· Visningar
8 499

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka