Ja, det var ett väldigt hackande och flängande med skänkarna,Tycker du ?
Jag såg inget av det du tycker - fantastisk häst och otroligt fin ritt - så sjukt roligt för Therese !'
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det var ett väldigt hackande och flängande med skänkarna,Tycker du ?
Jag såg inget av det du tycker - fantastisk häst och otroligt fin ritt - så sjukt roligt för Therese !'
Ja, det var ett väldigt hackande och flängande med skänkarna,
Varför är det prisutdelning idag också? Jag trodde att de individuella medaljerna delas ut imorgon.
Ja, det var ett väldigt hackande och flängande med skänkarna,
Ja verkligenMan kan få medalj i både specialen och küren. Vilket jag tycker är lite väl.
Skrev på SVT sports fb-sida att jag vill ha en mute-knapp för enbart kommentatorerna. Sånt tjafsande, smackande, tjat om antal byten etc. Har ljudet avstängt nu...
Tänkte inte på detDet brukar delas ut en medalj i "fast program" och en i kür i de flesta mästerskap väl? Para hade ju likadant.
Jag tycker inte de är det minsta störande ? Att inte lyssna på kommentarerna blir ju värdelöst - då kan man ju inte öht jämföra med sina egna uppfattningar/responser om ritterna - jo givetvis mot poängtavlan i momenten förstås men ändå !
Att man har en av kommentatorerna som inte är domare/tränare/proffs är ju vanligt - även om kommentarerna ibland blir lite roliga för mer rutinerat hästfolk så tycker jag det finns ett visst värde av en kommentator som har lite mindre kunskap och ställer "folkliga" frågor ... för man kan ju alltid hoppas att sporten blir mer förståelig för "gemene man" även utanför just ryttarkretsar
Jag tänkte också på det.Hela IWs ritt har jag bara funderat på om hennes sadel ligger långt fram eller har hästen lång rygg?
Han verkar vara rätt rolig med den där Sönke. Känner inte till honom sedan innan, men gillar det jag sett!Vi har konsensus på min del av läktaren att Sönke borde vunnit. Jesus så vackert han rider.
Dante är också enligt mig mycket finare än WG men Isabel rider så fint att hon plockar poäng på det.
Catrine grinade vi till också, så svår han är den hästen och så fint hon leder runt honom.
Vi har konsensus på min del av läktaren att Sönke borde vunnit. Jesus så vackert han rider.
Dante är också enligt mig mycket finare än WG men Isabel rider så fint att hon plockar poäng på det.
Catrine grinade vi till också, så svår han är den hästen och så fint hon leder runt honom.
Nip Tuck är ju halt......