Okej spännande.Tyckte Therese sa i en intervju att det är en person som inte vill ha uppmärksamhet/vara i rampljuset.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Okej spännande.Tyckte Therese sa i en intervju att det är en person som inte vill ha uppmärksamhet/vara i rampljuset.
Skrev på SVT sports fb-sida att jag vill ha en mute-knapp för enbart kommentatorerna. Sånt tjafsande, smackande, tjat om antal byten etc. Har ljudet avstängt nu...
Haha ja, hon har snott linjerna av förra ryttaren till hästen men bytt musik. Så i kväll ska hon kolla på YT för att lära sig dem utantill.Missade vad danskan så om sin kür? Kunde hon inte programmet?
Hahaha bra inställningHaha ja, hon har snott linjerna av förra ryttaren till hästen men bytt musik. Så i kväll ska hon kolla på YT för att lära sig dem utantill.
Och sen köra på rutinen hon inte har
Haha ja, hon har snott linjerna av förra ryttaren till hästen men bytt musik. Så i kväll ska hon kolla på YT för att lära sig dem utantill.
Och sen köra på rutinen hon inte har
Jag var inte alls så imponerad över Therese. Vad hände med små osynliga hjälper? Visst, det var en jättefin ritt rörelsemässigt men herrejäklar vad hon fick kämpa och vara övertydligt vilket verkligen drog ner intrycket för mig.
Vilken ritt IW gör!
Helt fantastisk . Men hästen för mig är ändå lite sisådär utatrålningsmässigt . Och fet