EM - hoppning

Sett de två första och det blev nedslag. Missade Douglas ritt och det blir felfritt. Vilket innebär att jag kommer inte våga se Peder rida :nailbiting:

Jag har haft samma bekymmer med RGB, när jag sett honom har det gått dåligt, men när jag missat så har han hoppat felfritt. Så gå på toa eller nåt. :angel:

Får ryttarna rida olika hästar under mästerskapet? Jag såg en bild på Ehning på Comme Il Faut men den red han ju inte idag...

På gårdagens seminarium togs det upp att hindret försvinner ur hästens synfält ca tre meter innan. Jag kan för mitt liv inte begripa hur det går till, speciellt i kombinationer...

På gårdagens seminarium togs det upp att hindret försvinner ur hästens synfält ca tre meter innan. Jag kan för mitt liv inte begripa hur det går till, speciellt i kombinationer...

Inte jag heller :confused:
Jag trodde att det bara var ett smalt fält mitt fram som var "blint".

Attans, jag hade fått för mig att klassen skulle börja tidigare så jag har missat alla fram tills nu. Bra där. Sett att Henrik var rätt långt ner i listan, vad var det som inte gick så bra?

Attans, jag hade fått för mig att klassen skulle börja tidigare så jag har missat alla fram tills nu. Bra där. Sett att Henrik var rätt långt ner i listan, vad var det som inte gick så bra?
Totalmiss på vattenhindret och stopp på första hindret i sista kombinationen

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Nu är det klart vilka ekipage som ingår i svenska lagen vid Europamästerskapen i hoppning för Children i Kronenberg, Nederländerna 15-21...
Svar
0
· Visningar
154
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter EM i hoppning för young rider, junior och children är igång, så här följer du mästerskapet.
Svar
0
· Visningar
132
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Mästerskapen duggar tätt under sommaren. Denna vecka avgörs bland annat EM i hoppning för ponny i belgiska Opglabbeek. Ifjol blev det...
Svar
0
· Visningar
82
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter EM i hoppning går 16-20 juli 2025 och nu står det klart att mästerskapet kommer äga rum i spanska A Coruña.
Svar
0
· Visningar
153
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka