Det röda bör ju smälta ihop alldeles för bra med underlaget för hästarna...
Precis och så solen mitt i ögonen på det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det röda bör ju smälta ihop alldeles för bra med underlaget för hästarna...
Har Annamaria fått backning från ft så att hon nu säger stam på hästarna? På ft fick man ju inte veta något om nån häst i princip.
Jag såg ett mailsvar som ngn fått från SVT som hävdade att vi ft-folk inte bryr oss om såntHar Annamaria fått backning från ft så att hon nu säger stam på hästarna? På ft fick man ju inte veta något om nån häst i princip.
Jag såg ett mailsvar som ngn fått från SVT som hävdade att vi ft-folk inte bryr oss om sånt
Jag såg ett mailsvar som ngn fått från SVT som hävdade att vi ft-folk inte bryr oss om sånt
Nu är det paus 15 min, sen är Douglas 5:e ut efter pausen.När är nästa svensk?
Topp, tack!Nu är det paus 15 min, sen är Douglas 5:e ut efter pausen.
Man kan inte få alltNu retar jag mig på att hon säger att hästen härstammar från istället för att säga att den är efter
Nu retar jag mig på att hon säger att hästen härstammar från istället för att säga att den är efter
Nej snälla avstå för säkerhets skullSett de två första och det blev nedslag. Missade Douglas ritt och det blir felfritt. Vilket innebär att jag kommer inte våga se Peder rida
LovarNej snälla avstå för säkerhets skull