Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har inte koll på hur det går för laget men vi måste väl ligga hyfsat till?
Har säkert skrivits tidigare i tråden (inte läst igenom alla sidor) men har ni koll på hur laghoppningen går till? Är det en klass imorgon också?
Fast det är lite svårt att veta exakt just nu, eftersom tiderna ska räknas om till fel innan poängen summeras. Men det borde de iaf kunna upplysa omDet är ju sånt man borde ha kommentatorer till...
Fast det är lite svårt att veta exakt just nu, eftersom tiderna ska räknas om till fel innan poängen summeras. Men det borde de iaf kunna upplysa om
Ja, såklart! Typ ögon och en liten smula tankeverksamhetMen de borde väl iaf kunna ha nåt enkelt system så de ser att tex alla nederländska ryttare är i botten och tyskar i toppen (exempel! Vet inte hur det är eg.) så de iaf har ett hum om hur det ser ut.
Nån som sett nåt lagresultat ännu? Om jag lyckats räkna rätt och hittat rätt siffror ser det ut såhär:
Schweiz: 5.15
Frankrike: 6.78
Sverige: 7.21
Irland: 8.11
Hamnade in Live på presskonferensen och där sa dom att resultatsystemet hade kraschat så därför vet dom inget om lagresultatet.
Vi kör väl samma upplägg i morgon?
Jag låter bli titta (och lyssna) när svenskarna hoppar
SVT läser nog på buke ändå.
Har undvikit alla ställen man kan råka se resultaten på och kollade nu i eftermiddag/kväll.
Peders runda såg nog snyggast och säkrast ut och ändå över en sekund till Ehning . Malin tycker jag red bättre än förväntat, synd på nedslaget. Känns som hon ofta har en dag hon faller igenom på under mästerskap, hoppas det inte blir så nu för då ser det ju lovande ut. Trist för Henrik men han lär ju vara revanschsugen. Douglas