Det var väl för att lagryttarna ska börja rida härnäst? Eller? (Och för att sladda banan såklart )
Men säg det då... Då hade jag ju hunnit laga mat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var väl för att lagryttarna ska börja rida härnäst? Eller? (Och för att sladda banan såklart )
Jag trodde Michael var hans farbror? Men nu sa de pappa. Förvirrande...
William är son till Ian som är bror till John och MichaelRobert är väl Johns hoppningstävlande son? Så det verkar rimligt att Michael är pappan. Om jag minns rätt så har John 3 barn, 2 döttrar och en son.
Robert är väl Johns hoppningstävlande son? Så det verkar rimligt att Michael är pappan. Om jag minns rätt så har John 3 barn, 2 döttrar och en son.
William är son till Ian som är bror till John och Michael
Det finns många Whitaker
Jag missade helt att det fanns en tredje brosa . Han tävlar inte va?
Inte internationellt vad jag vet i alla fallJag missade helt att det fanns en tredje brosa . Han tävlar inte va?
Usch så tråkigt med en sån ritt
Marcel va?Vem var det som piskade?
Första ryttaren från Luxemburg, han i uniform. Ritten såg ganska trist ut i övrigt också.Vem var det som piskade? Slog på TV när Whitaker red. Hans häst är
Ja för om någon annan i laget trillar av eller får två vägringar så är ju hela laget bortaMarcel va?
Trist runda för Ukraina. Visst är det så att det är bättre för laget att hon tar sig runt än bryter? Eller för hennes eget fortsatta tävlande? Eller vad är orsaken till att fortsätta när det blir så himla tokigt redan från start?