EM - hoppning

Banan bjuder nog på en hel del motstånd. Hoppas HvE reder ut det. MBJ är jag nog mest tveksam till att hon får en bra runda idag. Men hoppas jag har fel.
Henrik tror jag reder ut det, blir nog en rejäl uppryckning från igår annars är det verkligen något som inte stämmer. Malin däremot känns som att hon kan göra en fin noll- eller fyrafelsrunda eller lika gärna få fyra nedslag :nailbiting:

Henrik tror jag reder ut det, blir nog en rejäl uppryckning från igår annars är det verkligen något som inte stämmer. Malin däremot känns som att hon kan göra en fin noll- eller fyrafelsrunda eller lika gärna få fyra nedslag :nailbiting:

Hoppas på fin runda från Malin men magkänslan säger annat :nailbiting:

Någon som har lite koll på när Swe startar, skulle behöva smita från TVn en stund tyvärr men borde ta ett tag men frågan är om jag törs :crazy:

Jag hoppas sååå att det går bra för svenskarna idag.. men jag är lite tveksam innerst inne. Vi ska dit imorgon och se lagfinalen och det vore ju lite för bra om svenskarna red bra idag så de ligger på medaljchans. Jag vågar liksom inte tro att världen kan vara så snäll mot mig :p

Någon som har lite koll på när Swe startar, skulle behöva smita från TVn en stund tyvärr men borde ta ett tag men frågan är om jag törs :crazy:
Efter ryttaren nu (Norge) är det kort paus, sen är det ryttare 3-4 i samma lag, sen paus innan de börjar på nästa runda med lagen 1-10 och då ska Sverige hoppa. Så ett tag kvar.

(Norskan nu har startnummer 25, Henrik har 47)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Nu är det klart vilka ekipage som ingår i svenska lagen vid Europamästerskapen i hoppning för Children i Kronenberg, Nederländerna 15-21...
Svar
0
· Visningar
154
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter EM i hoppning för young rider, junior och children är igång, så här följer du mästerskapet.
Svar
0
· Visningar
132
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Mästerskapen duggar tätt under sommaren. Denna vecka avgörs bland annat EM i hoppning för ponny i belgiska Opglabbeek. Ifjol blev det...
Svar
0
· Visningar
82
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter EM i hoppning går 16-20 juli 2025 och nu står det klart att mästerskapet kommer äga rum i spanska A Coruña.
Svar
0
· Visningar
153
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka