Muren äter nog fuxar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Henrik tror jag reder ut det, blir nog en rejäl uppryckning från igår annars är det verkligen något som inte stämmer. Malin däremot känns som att hon kan göra en fin noll- eller fyrafelsrunda eller lika gärna få fyra nedslagBanan bjuder nog på en hel del motstånd. Hoppas HvE reder ut det. MBJ är jag nog mest tveksam till att hon får en bra runda idag. Men hoppas jag har fel.
Henrik tror jag reder ut det, blir nog en rejäl uppryckning från igår annars är det verkligen något som inte stämmer. Malin däremot känns som att hon kan göra en fin noll- eller fyrafelsrunda eller lika gärna få fyra nedslag
Röd rosett i manen på den ukrainska skimmel?
Är det för att förstärka den röda rosetten i svansen eller är det för att hästen sparkar både fram och bak
Undrar om den är obekväm på mitten också ?Bits fram och sparkar bak
Undrar om den är obekväm på mitten också ?
Jag har nog aldrig sett det tidigare men den hästen hade det även igårBits fram och sparkar bak
Jag har nog aldrig sett det tidigare men den hästen hade det även igår
Funderade på om det hade någon annan betydelse att hästen är mötesrädd eller nåt
Någon som har lite koll på när Swe startar, skulle behöva smita från TVn en stund tyvärr men borde ta ett tag men frågan är om jag törs
Efter ryttaren nu (Norge) är det kort paus, sen är det ryttare 3-4 i samma lag, sen paus innan de börjar på nästa runda med lagen 1-10 och då ska Sverige hoppa. Så ett tag kvar.Någon som har lite koll på när Swe startar, skulle behöva smita från TVn en stund tyvärr men borde ta ett tag men frågan är om jag törs
Det är ca 20 ryttare innan Sverige plus att det förmodligen är en kvarts paus också så åtminstone trekvart minst tror jagNågon som har lite koll på när Swe startar, skulle behöva smita från TVn en stund tyvärr men borde ta ett tag men frågan är om jag törs
Min gissning är att den skallar alla hästar den möterRöd rosett i manen på den ukrainska skimmel?
Är det för att förstärka den röda rosetten i svansen eller är det för att hästen sparkar både fram och bak
Min gissning är att den skallar alla hästar den möter
Jag tycker det verkar bra det kan vara svårt att se svansrosetten ibland plus att den tappas emellanåtHar varken sett det eller hört talas om det heller. Kanske? Smart grej isf.
Jag har alltid en dålig magkänsla gällande henne. Alltid svårt att tippa hennes resultat, och även under rundan kan det ju se riktigt fint ut och så plötsligt blir det plockepinn.Hoppas på fin runda från Malin men magkänslan säger annat