EM Blair Castle

Ja, det gör det.

Är det någon som tittat på terrängbanan? (finns bangång med bilder + kommentarer från banbyggaren här: http://www.blair2015.com/virtual-course-walk/ ) Var tror ni det kommer bli mest problem? Personligen så tycker jag andra vattnet med Trakhener-bron med djuplandning ser lite lurig ut, men det är kanske bara i den vinkeln kortet är taget?

Tycker ju att SVT kunde sända dressyren på play i alla fall :down: Andra sporter sänds när det bara är SM...

Jag tror det har varit mest snack om Frankrike, Belgien och Italien som kan utmana om OS-platserna. Men ser ut som att även Schweiz, Spanien och Ryssland har lag.

Johans ritt var visst personbästa, så det får man väl säga är bra gjort! Hästen har ju inte så mycket gång att tala om och verkar vara lite knepig i munnen också.

Väldigt positiv ritt av Anna tycker jag! :D Krut kvar i "gamle" Luron, hoppade till en gång precis innan skritten och busade lite i ena galopplängningen men härlig energi också! Kanske lite bakom i formen ibland om man ska vara petig

Hade hoppats på liiite bättre för Sara. Nån som vet varför inte Wega går nu när det är så viktigt med kvalet? Fattar att Reality är framtidshästen men litar inte alls på henne i hoppningen :cautious:

Hur är Luron och Cendrillion i terräng och hoppning? Har dålig koll på dom.

Tyskland Holland Irland uk är kvalade.

Jag läste att Sverige måste bli femma för att kvala, men beror inte det på vilka lag som är före? Om dessa fyra är före borde väl en sjätteplats räcka, det är väl två OS-platser som ska delas ut?

Och hur många ryttare får varje nation ha med? I hoppningen är det ju bara de som rider i laget och femteryttaren får inte rida alls.

Wega tror jag inte är kvalad EM, har varit skadad, satsar nog på OS nästa år.

Jag tycker Sara fick lite dåligt betalt faktiskt för den ritten.

Wega tror jag inte är kvalad EM, har varit skadad, satsar nog på OS nästa år.

Jag tycker Sara fick lite dåligt betalt faktiskt för den ritten.

I år också? Eller är hon bara inte helt igång efter förra årets skador?

Jag har inte sett ritten, bara resultatet och jag hade hoppats på lite bättre.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Det är dag ett av två med dressyr på EM i fälttävlan och Frida Andersén har inlett för det svenska laget med ett starkt program.
Svar
0
· Visningar
312
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Italienska Montelibretti står i veckan värd för EM i fälttävlan för juniorer och young riders, där Sverige har ett lag i den sistnämnda...
Svar
0
· Visningar
441
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter EM i fälttävlan är igång i Haras du Pin, Frankrike. Här är allt du behöver veta!
Svar
0
· Visningar
715
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter På onsdag smyger EM i fälttävlan i Le Pin-au-Haras, Frankrike, igång med invigningsceremoni och veterinärbesiktning. Här är allt du...
Svar
0
· Visningar
398
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Omplacera eller fortsätta kämpa?
  • Kattbilder #10