EM Blair Castle

Sverige ser ju ut att ligga 5:a nu, men Spanien har väl alla ryttare i mål så med besiktning + hoppning känns det typ :nailbiting:

Kommenteringen :banghead: Fick sitta med mobilen i handen hela tiden för att de inte ens kunde kommentera vad som faktiskt stod om man följer liveresultaten. När en ryttare stoppades och det tydligt stod "stop" kommenterade de att han verkar ha brutit, när svenskar startade men de inte visades i bild kommenterade de inte ens det, när en ryttare hade ramlat av och det stoppades därför visste dom inte vad som orsakade stoppet osv. Det kan väl inte vara så svårt att ha en skärm uppe med liveresultaten som man själv kan se hemifrån?

Och så om jag får gnälla mer på SVT när jag ändå är igång. Rubriken "Hoppas hästen skäms" :banghead: visst, sen framgår det att det var ett skämt men icke hästfolk lär ju inte läsa hela texten.

Kommenteringen är ju tyvärr inte alltid så bra. Jag har faktiskt inte haft liveresultaten igång heller, mest för att de inte dök upp på min första googling :o

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Det är dag ett av två med dressyr på EM i fälttävlan och Frida Andersén har inlett för det svenska laget med ett starkt program.
Svar
0
· Visningar
312
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Italienska Montelibretti står i veckan värd för EM i fälttävlan för juniorer och young riders, där Sverige har ett lag i den sistnämnda...
Svar
0
· Visningar
441
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter EM i fälttävlan är igång i Haras du Pin, Frankrike. Här är allt du behöver veta!
Svar
0
· Visningar
715
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter På onsdag smyger EM i fälttävlan i Le Pin-au-Haras, Frankrike, igång med invigningsceremoni och veterinärbesiktning. Här är allt du...
Svar
0
· Visningar
398
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mål och Planer 2025
  • Retrievertråden