Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min Oral B börjar bli trött och vill laddas efter varje tandborstning.
Så det är dags för en ny.
Men vilken?
200kr? 3000kr?
Hjälp!!
Philips. Så himla jättesuperbra. Jag får absolut inte använda Oral B (som kan skada tandköttet rejält med oscillerande rörelser).
Philips Sonicare ProtectiveClean kostar under 700 kr.
"Philips Sonicare ProtectiveClean är en eltandborste som ger en skonsam och effektiv rengöring för en bättre munhälsa. Med 62 000 borströrelser per minut ger ProtectiveClean en renhet som du kan känna. Tandborsten varnar om du borstar för hårt. Har en timer som meddelar när du borstat i de 2 minuter som rekommenderas.
Sonicare-teknologin i Philips eltandborstar har inspirerats av tandvården och tar bort upp till sju gånger mer plack än en manuell tandborste. Den soniska tekniken innebär att borsten arbetar med snabba, svepande rörelser som pressar vatten och tandkräm in mellan tänderna och längs tandköttet.
Sonicare ProtectiveClean har ett mjukstartsprogram som gradvis ökar borstningseffekten de 14 första gångerna du använder eltandborsten. Detta för att du som är nybörjare lättare ska vänja dig vid att använda eltandborste.
Laddningsbart litiumjonbatteri. Fulladdat batteri håller upp till två veckor."
Jag har gått från Philips till Oral B och nu tillbaka till Philips.
Bytte till Oral B för att den var så mycket billigare, men tyckte Philipsen både gjorde rent bättre och hade hade längre batteritid. Däremot ser jag inte riktigt vitsen med appar och grejer, den indikerar ju när man ska byta tandrad ändå.
Tack för tipset!400 pix med studentrabatt
Det där lät intressant.Philips. Så himla jättesuperbra. Jag får absolut inte använda Oral B (som kan skada tandköttet rejält med oscillerande rörelser).
"Philips Sonicare ProtectiveClean är en eltandborste som ger en skonsam och effektiv rengöring för en bättre munhälsa. Med 62 000 borströrelser per minut ger ProtectiveClean en renhet som du kan känna. Tandborsten varnar om du borstar för hårt. Har en timer som meddelar när du borstat i de 2 minuter som rekommenderas.
Sonicare-teknologin i Philips eltandborstar har inspirerats av tandvården och tar bort upp till sju gånger mer plack än en manuell tandborste. Den soniska tekniken innebär att borsten arbetar med snabba, svepande rörelser som pressar vatten och tandkräm in mellan tänderna och längs tandköttet.
Sonicare ProtectiveClean har ett mjukstartsprogram som gradvis ökar borstningseffekten de 14 första gångerna du använder eltandborsten. Detta för att du som är nybörjare lättare ska vänja dig vid att använda eltandborste.
Det där lät intressant.
Både tandborsten i sig och "vänjningsborstningen".
Jag har provat att borsta med eltandborste någon gång men det killar /kittlar så förbaskat att jag slutar.
Men jag har länge tänkt att skaffa en och försöka hinna bli van.
Philips. Så himla jättesuperbra. Jag får absolut inte använda Oral B (som kan skada tandköttet rejält med oscillerande rörelser).