Eloge 738.. och Singapore ??

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare proxygirl
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 759
P

proxygirl

Hejsan. Jag undrar om det finns ngn här på buke som vet ngt om Eloge 738? Jag hittar verkligen inget om denne hingsten :cry: Allt utav intresse är tacksamt och om det finns ngn som har ngt kort på han så skulle ja bli superblad :banana: Vet ni ngt om hingsten Singapore så vore jag med tacksam om ni skulle kunna svara. Hihi. Vet inte vad han har för stamtavlenr. :angel:

mvh sandra

Sv: Eloge 738.. och Singapore ??

Här hittade jag bilder på Eloge 738 samt hans stamtavla http://hem.passagen.se/madick/Stam/eloge.html
Ur hingstkatalogen för hingstar i enskild ägo 1991;Exteriört utlåtande:Excellent ridhästmodell, maskulin och ädel med utmärkt sida och resning. harmoniskt benad, något parallellförskjuten och tåvid fram, nystar. Ledig och vägvinnande skritt. Utmärkt trav med framåtgripning och takt. Poäng 1010789 (4,5 år) Bruksprov: 4,0 år (4,5 år) Gång 988 (9889) Hopp 7 /78/66) = 15,3 (15,2)

Sv: Eloge 738.. och Singapore ??

Görel har inte varit här än, hon vet säkert mer än jag om Singapore 593, som f ö en häst i vårt stall har i 3:e led. Hursomhelst så var han född 1975 död 1990 och fux. Stammen var e.Abbé 435 u.Singoalla (10) eu. Diogenes 311 uu. Elfe (10) -Pergamon

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel... 2 3
Svar
58
· Visningar
13 773
Senast: LovingLife
·
Skola & Jobb hej. funderar lite jobbrelaterat o vill kolla med er bukare fall ni har några kloka inputs ☺️. är situationen jag varit sjukskriven...
Svar
6
· Visningar
1 919
Senast: vtok
·
H
Avel Detta eviga undrande Arabhingsten Bayard är ju till åren nu... Är det någon på Buke som vet om det finns hingstar kvar efter honom...
Svar
7
· Visningar
1 108
Senast: Gomir
·
Träning Hej! Jag har efter flera år på ridskola, samt egen ponny, fortfarande vissa problem i min ridning. Rider dressyr & hoppspecial (den...
Svar
6
· Visningar
1 570
Senast: Sar24BB66
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Tandutdragning komplikationer
  • Uppdateringstråd 31