Elmia Häst 2007

O

onlyappaloosas

hej på er alla!
undrar om det är någon som ska till Elmia Häst och tävla mm?
vi funderar på att ta med 2 appaloosor och visa i Halter för första gången i mitt och hästarnas liv:eek:
ska ju vara allbreed klasser där! hoppas ni kommer.....

Sv: Elmia Häst 2007

Tanken var att jag skulle dit...lurade även på att ställa ut fröken...MEN, man får inte tag i någon vikarie för mig så jag riskerar att få min semesterdag fryst och jag måste troligen jobba då:mad:

Ja ska dit med mina criollo vill ta med stoet oxå men vi får se. Håller på att rota i detta nu så jag vet mer snart. Vi ska ju dit med våran klubb.

Jag ska också dit med min häst Dynamit, men vi är bara med på söndagen.

Hej!

Vad är det för tävling och vart hittar man info om den?

//Carro

hej gordon!
har du criollos vilken lyx :bow:
då måste jag passa på att fråga dig vart du köpt dina?
jag är ett stort fan av criollos och en dag ska jag ha en på gården, ja du vet när man blir rik;)

hej gordon!
har du criollos vilken lyx :bow:
då måste jag passa på att fråga dig vart du köpt dina?
jag är ett stort fan av criollos och en dag ska jag ha en på gården, ja du vet när man blir rik;)
Hej
Japp jag har 4st. Jag hjälper även och tar hem criollos till försäljning.
Nu har jag 4st. Var bor du kom och hälsa på om du vill. Skicka PM om du vill.

hej du Carolina.
det är en stor hästmässa som är på elmia i Jönköping sista helgen i augusti 25-26.
där kommer vara appaloosa SM och även allbreed klasser.
hemsida elmia.se/hast

Letat på sidan men hittar inget mer än att de ska vara westerntävling. Vill veta vad det ska vara för klasser osv. Vart hittar jag det?

hejsan igen!
om inte jag har fattat det helt galet så tror jag att alla ska anmäla sig med ApHC anmälnings blanketten som finns på deras hemsida www.aphcse.org och längst ned på första sidan. :confused:
annars ring tobbe ordförande,jag kan PM:a tel nr.

Hej
Det är alldeles riktigt jag ringde tobbe. Och dom är sååå struliga Alltså inte tobbe och melsappaloosa men klubben(Habo). Dom snackar och lovar en massa så är det inte nån som vet nått sen
Ja man kan gå in där på aphcse.org men sen sa dom att dom hade endast öppnat tävlingen pga att de var så få appaloosa med. Och så dillade dom nått om priserna.:confused:
Blir rätt less när det inte är ordning. Ska tydligen vara en clinic oxå på södagen men man har inte hittat nånting om detta och anmälningstiden har redan gått ur.:(:cry::confused:

Menar du att Habo klubben är struliga ? klubben har inte fått veta nåt mer än att några av oss ska vara med och ha uppvisning i barrelrace och det är klappat och klart.

Det är ju Appaloosa kluben som håller i det och inte Habo !!!

Nej jag pratade med dom 2 och dom hade ingen aning om att de var prat om nått sånt. Men de är klart de blev ju aldrig nått möte.
Jag funderar på att byta klubb till nästa år ev. Får se.
Hade planerat in detta då jag var tillfrågad att visa mina hästar men nu vet inte nån nått. Så nu missade jag en tävling jag skulle kunnat varit med på istället. :(

Det var HABO medlemmar som frågade om jag kunde ställa upp iallafall men det är lättare att skylla på varannn. Shit happens.....
Dåligt info iallafall. :confused:

Menar du att Habo klubben är struliga ? klubben har inte fått veta nåt mer än att några av oss ska vara med och ha uppvisning i barrelrace och det är klappat och klart.

Konstigt dom visste inget om den uppvisningen.De är ju bra och veta om det blir av så man kommer.....

Liknande trådar

Hundträning Hej jag har fått ta även en schäfer på 2 år som är oplacerad pga av föra ägaren hade misshandlat henne, Hon är osäker men tillgiven...
Svar
1
· Visningar
338
Senast: Springer
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 199
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 199
Senast: Emro
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 236
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar