Ellen in Action! *Film*

Horse_power

Trådstartare
Har gjort en film om vår lilla Jack Russel :love:

Ellen
f. 1999

Kommentera gärna! :D


(Tyvärr blev kvalitén inte så bra :crazy:)
 
Sv: Ellen in Action! *Film*

nej hon är renrasig och har jättefin stam, men hon har fel färg..:love: vet inte varför:p Men pga. färgen får honj inte registreras.

Hon har även haft valpar och då var dt en som fick samma färg som hon och den fick inte heller registreras pga. färgen :crazy:
 
Sv: Ellen in Action! *Film*

En liten fråga bara!

Om Ellen inte fick reggas, då får väl ingen av hennes valpar heller reggas? Eller har jag missuppfattat allt?
 
Sv: Ellen in Action! *Film*

dt var inte vi som tog valpar på henne men som jag har fattat det fick de valparna med rätt färg reggas eftersom ellen har stam och sånt..:idea: men jag är inte 100säker :confused:
 
Sv: Ellen in Action! *Film*

Jag är ganska säker (Gnist eller någon annan får hemskt gärna rätta mig om jag har fel) att valpar inte får reggas om tiken är oreggad!

Men hon var himla fin iaf! :)
 
Sv: Ellen in Action! *Film*

frågade mamma nu för hon vet dt och hon sa att de är reggade för hon har full stam och så :D
 
Sv: Ellen in Action! *Film*

Jag är ganska säker (Gnist eller någon annan får hemskt gärna rätta mig om jag har fel) att valpar inte får reggas om tiken är oreggad!

Men hon var himla fin iaf! :)

De kan ju mönstras in, även om mamman är felfärgad men den möjligheten är snart borttagen enligt skk's registreringsavdelning. Fast även felfärgade hundar ska registreras, så något fuffens är det ju..
 
Sv: Ellen in Action! *Film*

har inte så bra koll på det här, vi har nämligen fått henne för ett år sen och hon är 7 nu så vi har inte tagit några valpar eller så på henne, men hon är iaf jack russel ;)
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 694
Senast: Anonymisten
·
Övr. Hund Vill varna för en lång historia men ska försöka göra den så kort det går. Vi(jag och min sambo) Har två hundar, en liten havanais...
2
Svar
28
· Visningar
6 511
Senast: Dopy
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Igår blev det mörkt, jag såg bara allt jag misslyckas med. Att ingen av mina vänner hör av sig till mig, att min familj mår dåligt och...
Svar
3
· Visningar
1 319
Senast: Bluefish
·
Hundavel & Ras Så, det finns ju en sökfunktion men det är så klart roligare att skapa en helt egen individuell tråd som handlar om bara mig och mitt...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 754
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp