L8P8

Trådstartare
Pratade med skrällets uppfödare igår om att vi skulle försöka få hans mamma att bli elitsto (hon har nog inte så jättemånga poäng som saknas). Hon kom inte ihåg allt i huvudet om hur avkommornas poäng räknades och jag är nyfiken. :) Gick in på Asvh:s hemsida, men jag kan inte hitta någon info där, finns det där eller var ska man leta???

Tacksam för svar...

Sv: Elitston

Läs i storeglementet http://www.asvh.se/regelmenten/storeglemente.pdf

Här är mina tre elitston på rad, i täten Jill 18274 följd av sin dotter Jarrah 22591 och så sist men inte minst Pärla 18907. De är så fina och duktiga alla tre :love::love:!
dsc02473_15864002.jpg

Liknande trådar

Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
8 035
Senast: tara
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 939
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 895
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
3 028

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Tillbaka