Elitloppsvinnare

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare roslagen
  • Startdatum Startdatum
R

roslagen

Är det någon som vet någon plats på nätet där man kan hitta elitloppsvinnare sedan MÅNGA år tillbaka i tiden (strax innan EgoBoy) och dess ÄGARE! På travsport.se hittar jag inte någon ägare till just den specifika hästen jag letar efter.

Sv: Elitloppsvinnare

Jag vet ingen hemsida,men jag har boken! vad vill du veta?

Följdfråga hur 17 får man reda på vem/vilka som döljer sig bakom hästägarorefixen???:confused:

Man ringer/mejlar STC och frågar. Är det gammalt tror jag det finns en risk att det inte finns kvar i registren. Då ringer man kusken som körde hästen, Travronden, eller Lennart Persson (travnet)... Eller så skriver du ut vilken häst det gäller här så kanske någon på buke vet svaret. :)

Been there done that,:) tack vare info jag fick av Bazz i PM hittade jag iallafall ett stallnamn och sedan får man tydligen spåra vidare.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
991
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 547
Senast: Mia_R
·
Hundhälsa Min ena hund har ju kliat sig lite till och från i många år vilklket gjort att jag trott hon haft lite kvalsterallergi. Hon kliar sig...
Svar
11
· Visningar
1 216
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
23
· Visningar
1 696

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka